Tuesday, June 28, 2016

Ihmebambu

Mä oon lomalla vähän tarpeettomasti. Mua ei väsytä eikä mulla oo oikein mitään tekemistä. Odottelen, että taas pääsisi töihin, mutta siihen menee vielä kolme viikkoa. Eilen oli eka lomapäivä ja mä kävin töissä. Tänään mä oon nukkunut pitkään, herännyt himmailemaan hetkeksi ja nukkunut taas pitkät päiväunet. Menee se loma siinäkin. Onneksi mun hammaslääkärillä oli synttärit että edes sen varjolla tuli lähdettyä kotoa. Boulevard Social oli hyvä jälleen. Kannatti lähteä.

Vaikka onkin hidas loma, ei mun elämä oo kuitenkaan täysin hiljaista. Melkein päinvastoin. Tuttu Täti-ihminen muutti vastikään pohjoisesta Helsinkiin ja me oltiin avustamassa muutossa. Kiitokseksi Täti-ihminen antoi meille yllätyslahjaksi bambutyynyt. Mä sain taianhohtoisen Miracle Bamboo Pillow'n ja Handyman Restform Bamboo Pillow'n. Siis todellakin kyse on siitä mahtavasta tuotteesta, jota mainostetaan telkkarissa pudottamalla tyynyn päälle keilapallo ja tyynyn alla oleva kananmuna säilyy ehjänä. Mainittakoon, että muiden vertailuun valittujen tyynyjen alle jätetty kananmuna menee rikki. Mä en tiedä yhtään, että miten tää liittyy mun päähän, joka sillä tyynyllä lepää, mutta pakkohan tuollaista testiä on arvostaa. Tyynyt haisivat paketista otettuna aika toksisille, joten niitä lepuutettiin vuorokausi. Vihdoinkin eilen mä pääsin laskemaan pääni ihmebambutyynylle, kun ensin oltiin käyty iltakymmenen jälkeen ostamassa Prismasta jumboisoja tyynyliinoja. Tyynyn alkuopastuksessa neuvottiin pöyhimään tyynyä ja viikkaamaan se sopivasti pöyhittynä niskan ja hartian mukaisesti ennen totaalista rentoutumista ja opastus oli oikeassa. Tyyny on todella mukava! Siitä erikoinen tyyny, että mä en muista koskaan ennen nukahtaneeni yöunille muuten kuin vatsallani ja nyt näin kävi. Jestas sentään. Ensi yönä uudelleen! Ja mainittava on, että tähän asti olen nukkunut Tempurin Ombracio-tyynyllä, joka sekin on mulle ihan täydellinen. Hyvä tyyny on tärkeä, juhannuksena mulla oli koko ajan oikea hartia kipeänä kun nukuin kelvottomalla läytyrällä.

YouTube suositteli Handymanille muurahaisaiheisia videoita. Niinpä se alkoi katsoa sellaisia. Nyt kun mä tulin kotiin, seinällä oli 50-tuumainen muurahainen. Lisäksi Handyman haluaisi oman fornikaarion, mutta mä en oo ihan yhtä innostunut. Edes koiran saaminen hoitoon lomamatkan ajaksi ei ole helppoa, saati sitten sadan muurahaisen. Enkä mä ehkä haluaisi muurahaisia mun kotiin. Tuntuisi että ne kipuaa mun jalkoja pitkin. Mä en oo hyönteisihminen.

Elämyskameli suosittelee 
omaan päähän sopiva tyyny

No comments: