Monday, October 20, 2008

Sosiaalisuutta

Eilen illalla oli sosiaaliset iltamat. Långstrump tuli meille ompelemaan tyynyjä, kun mitkään sen sisusteet ei nyt sovi uuden seinän kanssa. Ja tulihan siinä katsottua idolitkin, kun oli seuraa. Yläkertakin liittyi mukaan, koska sosiaalisuus on hip ja pop nykyisin. Harmi vaan, että Idols-Linda putosi, kun sitä piti kannattaa, kun se oli joskus ala-asteella Pikkusiskon luokalla. Täytyy löytää uusi suosikki.

Tämän päivän ehdoton sankari oli Homis. Homiksella oli syntymäpäivä ja ilmeisesti nimenomaan tästä syystä oli järjestetty juhlakorismatsi taas Vuosaaren urheilutalolle. Sitä piti totta kai mennä katsomaan eikä vähintään sen vuoksi että Handyman oli hommannut kaksi valtavaa vaahtosormea ja niitähän piti sitten mennä heiluttamaan Homiksen kunniaksi. Siitä oli selvästi apua, koska Homiksen jengi voitti tiukan ottelun. Hurraa!

Tänään töissä vastaanotto vilisi nilkkansa taittaneita. Niitä oli koko ajan, ideaalisidettä kului metritolkulla. Tää ihmetytti mua suuresti, koska sehän on tyypillinen liukkaan ajan vamma yhdessä rannevammojen kanssa eikä nyt oo vielä liukasta. Voiskohan se ollakin täysi myytti, että nimenomaan liukkaus aiheuttaisi kaatumisia - jos se olisikin pimeys? Koska pimeää on.

Mä oon kovasti yrittänyt viime aikoina löytää joitain blogeja, joita mä voisin seurata, kun tää Bloggerin Dashboard hiljaisesti vaatii mua semmoisia löytämään. Mut en mä keksi mitään! Neuleblogeissa mä käyn silloin tällöin, mut ei mulla oo mitään yksittäistä niistäkään. Oisko ideoita kellään?

Handyman on nyt mahdoton, täytyy mennä.

2 comments:

Polaah said...

Teidän sosiaalisuutenne on lähes kadehdittavaa.. Mitenhän saisi itsensä revittyä taas sinne "kauas" joku kerta?! Tekosyynä kelpaa Idolit tai ompelusessiot (tosin mä en osaa ommella mitään) tai mikä vaan. Olis kiva sosialisoida, samoin sen yläkerran kanssa!

Anonymous said...

Joo, mun pitäiskin ommella lisää jahka saisin aikaiseks hommattua lisää sitä vihreetä kangasta! Ja paisuva Porkkana on kyllä näkemisen arvoinen, kannattaa tulla kauempaakin.