Friday, December 9, 2011

Tyytyväinen asiakas

Mä oon todella tyytyväinen siitä, että Airi on kunnossa. Nytkin on mukavaa kirjoittaa, kun ei tunnu kipuja. Mua hieman hätkähdytti Handymanin toteamus, että mä oon nyt tyytyväisempi Applen asiakas, kun nivel meni rikki ja korjattiin Applen kustannuksella, kuin jos kone olisi pysynyt koko ajan ehjänä. Se on totta, mutta noloa. Heh. Mä oikeastaan toivon, että tää oli suunniteltua, se olisi loistavaa markkinointia. Olen jo päättänyt ostaa uuden Airin kunhan se ilmestyy (varmaan joskus ensi kesänä). Tässä kun on muitakin ongelmia, kuten kenkkuileva tuuletin.

Mä en yleensä kannata kristillisiä apujärjestöjä, koska pelkään niiden tuppaavan ideologiaa tavaran lisäksi. Pelastusarmeijaan mulla on kuitenkin erityinen suhde ehkä sen takia, että Pelastusarmeijan upseerit hoitivat mua pikkutyttönä, kun sain paikan firman päiväkodista. Mainiota Pelastusarmeijan päiväkodissa oli sekin, että me oltiin siellä Långstrumpin kanssa yhtä aikaa (tuosta ajasta muistikuvat ovat jokseenkin hatarat valitettavasti). Meillä on nyt menossa tosiaan jonkinlainen kämpän puhdistusoperaatio, joten esimerkiksi moni pehmolelu saa lähdöt. Mä päätin viedä ne Joulupataan. Toivon, että ne menevät sieltä jonkun lapsen käyttöön. Jo Toy Storyissä kerrotaan, että lelut haluavat päästä leikityiksi.

Unohdin raportoida eiliseltä korjatun Airin ja korjattavan selän lisäksi kolmannen ilonaiheen. Handymania oli nimittäin lahjottu jälleen uusilla yötossuilla ja se toi ne mulle. Ruotsalaiset tossut ovat alkaneet ottaa päähän, koska ne ovat niin suuret, että putoavat jalasta nukkuessa ja kiertyvät jalan ympäri kävellessä. Näissä uusimmissakin on outo vika - molempien tossujen pohjassa on täytettä epätasaisesti siten, että päkiöiden alla tuntuu pahkurat. Ne kuitenkin pysyvät jalassa, joten menivät huonojen tossujen ykköseksi. Joutsenet siis vuotavat untuvaa ja sotkevat asunnon, Åhléns-tossut eivät pysy jalassa ja näissä on vain hassu tunne päkiöissä. Seuranta jatkuu.

Elämyskameli suosittelee
Apple

No comments: