Sunday, February 8, 2015

Unohtunut kuva

Mää unohdin laittaa mukaan todistuksen erilaisista bussikuvioista! Tässä se on. Etsi suosikkisi! (Tai anna mä arvaan: kaikkien suosikki on cowboy eli Mann mit Hut. Mun ainakin.)
Jos tuutte kylään, niin kalabussi ja saksibussi tulee lähimmäksi. Huom. saksibussi kulkee vain arkisin!
...ja koska mä olin niin mölli, että unohdin tuon kuvan, hyvittelen lukijoitani vielä toisella kuvalla. Tässä on kohuttu Handymanin tiskiharjateline in action:
Vähän aavemaiset nuo varjot, mutta kuvasin vasta pimeän tullen. Tosi toimiva ratkaisu, kiitos Handymanille!
Ja juuri tätä kirjoittaessani kuin tervehdyksenä kaikille Elämyskamelin lukijoille kulki kalabussi ikkunan ohitse kaupungin suuntaan.

3 comments:

Pumpumkatti said...

Katti on ykkönen!
Lukeehan se kuvassakin ;)

Elämyskameli said...

Samaa mieltä! Ja sen blogi vasta hyvä onkin!

Anonymous said...

Mä oon nyt ainakin jo kolme kertaa kirjoittanu, että mun suosikki on ORAVA, mut puhelin syö mun kommentit. Halusin nyt kuitenkin viel kertaalleen kirjoittaa, ihan näin luotettavalta PC:ltäni, vaikka kiistatta momentum meni jo.

Långstr.