Thursday, January 28, 2010

Ykkönen!

Tänään vietettiin Kummitytön 1-vuotispäivää. Tyttönen täyttää ensimmäisen vuoden ylihuomenna. Handyman ei valitettavasti päässyt bileisiin työesteen vuoksi, mutta hänen pahoittelulahjaksi lähettämänsä Brio-auto oli ehkä suosikkilahja. Kummityttö ei ole koskaan ennen leikkinyt autolla, mutta osasi jotenkin saman tien päristellä autolla ajaessaan. Yhteislahjana oli Brion rakentelupalikat ja nekin aiheuttivat saajassaan aitoa riemua - niistä rakennettuja torneja oli ilmeisen kiva purkaa ja niitä oli varsin mukava kopistella vastakkain.  Kummityttö on kyllä niin ihku. Tosi iloinen, hyväntuulinen tyttönen. Kovin touhukas ja puuhakas ja melkein osaa jo kävelläkin! Hienosti osasi jo seistä paikallaan ja oli hurmaavan innostunut, kun häikäistynyt yleisö taputti hurjasti käsiään seisomanäytökselle. Lisäksi Kummityttönen on varsin sosiaalinen ja vastavuoroinen leikeissä ja seurustellessa. Mahtista!

Mä oon miettinyt työasioita taas melko paljon. Mä luulen, että työ uuvuttaa mua osittain myös siksi, että mä osaan tehdä sitä. Siinä ei tuu mitään uutta - vaikka potilas esittäisi kuinka kumman kysymyksen tahansa, mä tiedän, mitä mä teen. Täytyis olla jotain mielekästä haastetta! Ja mua ei kiinnosta olla narkkareiden elintason turvaaja, eli haasteeksi ei riitä päihderiippuvuuden vieroitussuunnitelman laatiminen ja seuraaminen. Koulussa matikkakin oli kivaa, kun sitä ei oikein osannut. Pitäis varmaan ryhtyä mikrotukihenkilöksi.

Elämyskameli suosittelee
Flashforward (noloa, mutta totta) ja Ryhmä Pullman (New Tricks)! Telkkari on pakkaspakolaisen ystävä.

1 comment:

Anonymous said...

Eii, flashforward! Mä inhosin sitä jo mainosten perusteella ja katoin puolet ekasta jaksosta voidakseni huomata sen olevan just niin huono miltä vaikuttaa, enkä joutunu pettymään.