Friday, January 1, 2010

Periaatteet

Periaatteet vaikeuttaa elämää. Esim. mun fb-feedissä on tosi hiljaista, koska periaatteideni vuoksi mä oon joutunut poistamaan useita frendejä feedistä, jos niillä on toistuvasti rasittavia statuksia tai jos ne jatkuvasti pyytää mua FarmVilleen tai muuhun applikaatioon. Niinpä feedissä on vain kourallinen kavereita ja ei-koskaan-statusta-päivittäviä-ihmisiä eikä se päivity ikinä ja Facebook on tylsä.

Kuukauden päästä mennään Handymanin serkun häihin. Se pelottaa mua ihan hirveesti, koska sinne pitää mennä autolla ja se on 3,5 tunnin päässä. Busseja ei kulje ja raiteita ei oo. Mä inhoan kumipyörillä matkustamista pakkasessa. Mä pelkään olla Handymanin kyydissä, pelkäsin jo ennen Hondan kuolemaa. Tää ei helpotu sillä, että mä en itekään halua ajaa liukkaalla. Lisäksi mitä enemmän mä mietin ilmastonmuutosta, sitä enemmän mä vastustan yksityisautoilua. Mulla on hirmuiset tunnontuskat Berliinin-matkailusta ja oon vähän miettinyt että korvaan tän omatunnolleni olemalla ajamatta. Ja sit pitää perskuta lähteä puoleensuomeen autolla. Melkein pitäis saada mahatauti ettei joudu periaatteitaan pyörtämään.

4 comments:

Lettipitko said...

Mä oonkin ihmetellyt miksi kameli on niin hijaa FB:ssä, nyt se selvis: mut on poistettu frendeistä, koska mun statukset on aina tyhmiä tai work-related!!

Elämyskameli said...

Ongelma ei oo se, että mä oisin muille hiljaa vaan se, että muut on mun feedissä hiljaa. Koska mä oon poistanut ne sieltä (paitsi en tietenkään ryhmään "Kameli" kuuluvia!)

Polaah said...

Nyt kuuluukin kysymys: ketkä ovat päässeet ryhmään "Kameli"?!

Eli niin sanottuun "ei-sensuroitavaan-feediin".

Ja Handyn kyydissä on ihan tervettä pelätä.

Elämyskameli said...

Ryhmässä "Kameli" ovat kaikki fb-frendit, joiden tiedän lukevan Kamelia. Muitakin ei-sensuroitavia kuitenkin on.