Monday, November 25, 2013

Joulu saa

On taas aika joulukalenterin! Viime vuonna aiheena oli leffat ja etukäteen olin ajatellut ottaa tämän vuoden aiheeksi TV-sarjat. Olen muuttanut mieleni. Handyman tulee todennäköisesti häpeämään aiheeni nörämäisyyttä, mutta what can I do - mä oon nörä. Joulukalenterin aiheena on tänä vuonna yleisimmät radiologiset tutkimukset! Joo, aihe kuulostaa puuduttavalta, mutta mä oon ylpeä mun työstä ja haluan levittää informaatiota siitä ystävilleni. Luette sit tai ette. TV:ssä on nykyään paljon lääkärisarjoja, mutta koska radiologit ei oo yleisesti kaikkein cooleimpia sairaalan työntekijöitä, ei ne oo pääosassa telkkarissakaan.

Elämyskameli suosittelee
joulukale kaikesta huolimatta 

2 comments:

Rami Lindström said...

Tää on kyllä supernörä! Mut ei se mitään! Jos on mahdollisuus oppia jotain uutta, niin se on aina siistiä. T: Nörä

Anonymous said...

On aika ultimate nörä. Mut toivon että defekografia saadaan jotenkin messiin.

t. L.Lå