Thursday, November 18, 2010

Loska

Suomessa asuvan pitää ymmärtää, että vuodenajat vaihtuvat. Viime yönä satoi lunta ja vaikka mä en ehkä pidä lumisateesta ihan niin paljon kuin joistain muista säätiloista, niin en aio valittaa, koska siitä ei ole apua. Aion kuitenkin todeta, että loska vaikeuttaa mun elämää. Ensinnäkin ratikassa Kindle kastui, kun oven auetessa satoi räntää sen päälle. Toiseksi mä jouduin lounastauolla ruokalaan mennessä kohtuullisen ikävään tilanteeseen, koska valitsin reitin, jossa jouduin jyrkkään ylämäkeen. Keskellä mäkeä mä tajusin, että on niin liukasta, etten mä pääse enää yhtään ylemmäs ja toisaalta alaspäin mennessä kengät liukuu ja kohta mä oon joko naamallani tai selälläni. Otin riskin ja juoksin takaisin alas. En kaatunut (jei!), mutta sukat kastuivat ja jouduin nolosti palaamaan lähtöruutuun ja valitsemaan tylsän tunnelireitin. Kolmanneksi nyt on maa märkä tiiviiksi tallotusta loskasta ja se jäätyy kohta ja mä kaadun ja murran ranteeni enkä pääse uimaan.

Mä haluisin kuitenkin purnata KinoTV:stä. Jostain syystä siinä on onneton näkyvyys - oli Vuosaaressa ja on nyt. KinoTV:ltä tulisi Hulluna sinuun, jota voisi katsella neuloessaan, mutta KinoTV pätkii ja kuva menee välillä pieniksi vihreiksi ruuduiksi. Ärsyttävää.

Elämyskameli suosittelee
kenkänastat anopilta perittyihin talvikenkiin

4 comments:

Anonymous said...

1. kannattaa pakottaa joku tyyppi taluttaan sua ainakin alas mäkeä. mä oon muutamaan otteeseen tehny niin, en kylläkään tänä talvena. se on aika hauskaa, ja kannattaa valita komee. tein niin aina välillä kirkon mäessä.

2. mä unohin kertoa, mutta näin sen portugalilaisen kotiapulaisen tekemässä leffa makkaratalon edessä. en nyt muista sen leffan nimeä jota katottiin leffaillassa, mutta se brittiläinen. siitä se portugalilainen muija oli kameran edessä :). näin siis kuuluisuuden!

Elämyskameli said...

1. Siitä läheltä meni yksi mun entinen työkaveri, mutta sillä oli ongelmia pysyä pystyssä tasamaalla, joten yksin piti pärjätä.

2. Love actuallyn Aurelia? Ooh mahtavaa!

Anonymous said...

just aurelia se oli! mä katoin että mä tunnen ton naisen ja missä mä oonkaan sen nähny, ja sitte muistin että sehän onkin filmitähti!

Kull-poika said...

tarviiko hommata kaapelisignaalin vahvistin? maksaa ehkä 15 ekee