Monday, August 15, 2011

Soijamaitokokeilu 2

Pari viikkoa sitten mä marisin liian makeasta soijajuomasta. Kaupasta löytyi siis myös maustamatonta, jota mä päätin seuraavaksi kokeilla. Se on aivan hirveää. Ensin se ei maistu miltään, mutta takamaku nielemisen jälkeen maistuu ihan jollekin petrokemiateollisuuden tuotteelle, ei todellakaan millekään ruoalle. Yksinään sitä ei tosiaan viitsi juoda enkä halua altistaa herkullista voimamysliäni tinnerin maulle. Niinpä mä aattelin piilottaa maun monen muun ruoka-aineen (esim. pellavansiemenrouheen, vehnäleseen ja auringonkukansiementen) sekaan ja tein sämpylöitä. Niistä tuli kyllä ihan hyviä eikä maistu yhtään tinnerille. Hesarissa oli muuten juttu siitä, kuinka kaurajuomaa voisi tehdä itse. Voisi harkita, ellei se olisi niin pirun hippiä. Jatkossa mä ostan proteiinijuomani lehmän nisästä tulleena.

Mulla on nyt loma. Handyman meni takaisin töihin, joten mä vetkoilen kotona. Tai tänään mä menin Geen kanssa uimaan ja huomenna mulla on leikkitreffit Kummitytön ja sukunsa kanssa. Niin ja huomenna mun pitää lähteä Kuopioon, helkuta sentään. Onneksi saa toipua Kuopiosta vielä ensi viikon. Sit pääsee päivällä uimaan vaikka joka päivä.

Elämyskameli suosittelee
rehellinen luomumaito

5 comments:

Hullu Hattara (HH) said...

Mitä olen tätä blogiasi seurannut niin mikset suosittele proteiinimaitoa Handymanin nisästä? Se lienee täyttä tavaraa.

hanna said...

en ole maistanut händymänin nisästä, mutta omastani olen. ei ollu mitään kauheen hyvää.

Elämyskameli said...

Mä jotenkin koko ajan näen tossa nisässä nisån. Tää häiritsee mua kovasti.

Anonymous said...

Dude, se oli kyl pilaantunutta. (viittaan blögitekstiin, en tähän kommenttikeskusteluun)

Elämyskameli said...

Mä en voi uskoa että se oli pilaantunutta, mut en halua kokeilla sitä uudelleen.