Saturday, November 22, 2014

Hyyryläiset

Me ollaan pian vuokralaisia ja vuokranantajia. Mä oon ulkoistanut melkein kaiken Saksaan liittyvän Handymanille, mun tehtävänä on vain hankkia tarvittavat paperit ja tehdä ennen muuttoa niin paljon rahaa kuin mahdollista. Niinpä kiltti Handyman on etsinyt meille vuokra-asunnon Tübingenistä ja löytänyt Suomen asunnostakin alustavasti varovaisen kiinnostuneen pariskunnan ensi viikolla näytölle. Mulla on kummallinen fiilis, kun vapaa-ajalla on mielessä lähinnä asuntoa lähinnä oleva kauppa, löytyykö uimahallia ja vuosittainen parketin öljyäminen, mutta töissä ajattelee ihan vaan just tämänhetkistä työtä. Mä en oo oikeastaan ajatustakaan uhrannut tulevalle työpaikalle. Entäs jos mä en tykkää siitä yhtään? Parasta tykätä, mulla on vuoden määräaikainen vuokrasopimus.

Joulukalenteri ahdistaa. Ei oo yhtään ideaa. Ei yhtään.

Elämyskameli suosittelee
lyhyys

No comments: