Wednesday, August 1, 2012

Latteaa

Mä oon olympiaentusiasti. Kun on olympialaiset, mä katon. Etenkin kesäolympialaiset, joista uinti, vesihypyt ja voimistelu on mun suosikkeja, mutta myös talviolympialaiset, joissa mä keskityn freestyleen ja kelkkailuun. Mä oon aivan innoissani nyt, kun telkkarista tulee melkein koko ajan jotain kivaa olympiaa eikä tylsä yleisurheilu oo vielä alkanut. Mä voisin kyllä katsoa niitä ilman selostusta. Etenkin vesihyppyjen ja voimistelun selostajat on ärsyttäviä - ne voivottelee niin kovasti, kun jollakin menee huonosti, mutta äänensävy on jännittyneen innostunut. Se on ärsyttävää. Lisäksi niiden turinat on ihan mahdottoman tyhjänpäiväisiä. Tänään selostaja totesi telinevoimistelun kuusiottelun olympiavoittajasta "hän on kyllä aika taitava voimistelumies" sen jälkeen, kun kultamitali oli varmistunut. No joo tosiaan.

Mä aloitin työn tänään Suomen suurimmassa traumasairaalassa. Se on aikamoinen poikien leikkikenttä. Kyllä siellä teoriassa on naisia töissä, mutta ne on ilmeisesti molemmat lomalla, koska siellä oli pelkkiä miehiä mun lisäksi. Mä munasin pari (onneksi melko pientä) juttua, mikä harmitti kyllä jälkeenpäin. Toivottavasti huomenna menee paremmin. Eiköhän.

Elämyskameli suosittelee
kaukosäätimen mute-näppäin

2 comments:

hanna said...

hyvä ! näytä nillee pojille!

Anonymous said...

Älä nyt nillee niille näytä kuitenkaan.. Joku raja.

LLå