Sunday, February 15, 2009

Hammash

Oon kärsinyt jo pari viikkoa hammassärystä. Viime viikolla jo melkein varasin ajan hammaslääkäriin, muttase jäi sitten tekemättä "kun oli niin kiirettä töissä". Nyt alkaa tekosyyt loppua, ensi viikolla on varmaan pakko uskaltaa. Täytyisi taas löytää sitä paitsi uusi hammaslääkäriasema, kun edellinen muutti jonnekin Päijät-Hämeeseen. No eiköhän Google keksi. Kunhan ei olisi vain mikään semmoinen, jolla on kekseliäs ja hupsu nimi kuten "Etuhammas".

Kuulaan talvisen laskiaissään kunniaksi Handyman päätti vaihtaa kodinhoitohuoneessa sijaitsevan valkoisen metallikoneen ilmansuodattimet, koska johan ne piti vaihtaa syksyn aikana. Tämmöisiä töitä se tekee aina laulellen. Nytkin se puuhailee jotain kylppärin ja khh:n maastossa ja laulaa Madonnaa, tuhisee ja irvistelee. Muutenkin se on ollut taas ultrahupsu koko viikon. Laulanut "jos sun lysti on":ia niin antaumuksellisesti että hermo on mennyt herkemmälläkin.

Eilen oli paikallisen kauppakeskuksen ystävänpäivätempaus, jossa kerättiin vähempiosaisille lapsille leluja ja pelejä. Vihdoinkin mä sain vietyä ihan surkeita pelejä pois täältä! Peli-iltafanaatikot älkööt peljästykö - nää oli tyyliin Kimble, Pekingin mysteerit ja Edison & Co. Sainpa tilaa kaappeihin! Sit käytiin myös Etelä-Suomen pulsuimmassa mestassa eli Tikkurilan kierrätyskeskuksessa viemässä vanha yöpöytä ja pari lamppua sinne. Ihan kamala paikka. Handyman oli innoissaan jostain ikivanhoista tietokoneista, jollainen kaikilla oli 1998, 10 kg:n keskusyksiköt, kuvaputkinäytöt ja kaikki ja hinta superedullinen 350 e! Sillähän saa miniläppärin! Mua ilahdutti erityisesti nähdä melko kärsineen näköinen Ikean Lack-pöytä, josta siis käytettynä ja raadeltuna pyydettiin 5 e! Törkeetä.

4 comments:

Polaah said...

Mä käytän Meilahden Hammaslääkäriasemaa, koska se sattui olemaan ensin a) työpaikan lähellä, sen jälkeen b) koulun lähellä.

Ja tänään just menossa tarkastukseen sinne, jipiaijee.

Miten käytetystä Lack-pöydästä voi pyytää yhtään mitään?!??

Anonymous said...

Pekingin mysteerit, nouu!

Origo on hyvä, se on Espalla.

Lettipitko said...

Mä suosittelen City-hammaslääkäreitä, siellä on tosi kiva meininki ja on kätevästi Stoccaa vastapäätä, sieltä saa myös kai jotain alennusta Stoccan kantiskortilla. Mun kaveri Timo Suojärvi on siellä duunissa ja se on mukava, mä käyn siellä.

Word verification on muuten nyt SHFACE. Tää kone haukkuu mua.

homis said...

Timo Suojärvi eli Suojärven Timppa

word verification: copho