Sunday, February 22, 2009

Limpparia

Nyt on menossa jonkinlainen limpparivallankumous. Meillä on pitkään harrastettu lähinnä Pepsi Maxia kai lähinnä sen takia, että a) Handyman tykkää kolajuomista ja b) mä en tykkää Coca-Cola Lightin mausta (liika makiaa). Virkistyksenä on joskus ollut tarjolla myös omena-Fruityä. Nyt kuitenkin kiitos Katjnin mä oon silloin tällöin vaatinut kotiin Fanta Freetä, joka on paljon parempaa kuin kolajuomat. Värillisten limsojen hurmiossa mä sitten päätin kokeilla eri väriä, nimittäin uutta Jaffa Kielletty hedelmä Lightia. Se on ihan älyttömän hyvää! Pullon kyljessä kerrotaan maun olevan appelsiinin ja pitahayan sekoitus ja jos jossain on appelsiini-pitahaya-fanclub, niin count me in! Oon suhtautunut vähän epäillen sen mainontaan, jossa kovasti kehutaan Dome Karukosken Kielletty hedelmä -elokuvaa. Noin yleensä mua ei kovasti kiinnosta tarinat rajojen rikkomisesta ja vapauden etsimisestä, vaikka päähenkilöt olisivatkin vanhoillislestadiolaisia. Päinvastoin, nyt pistää vihaksi, että Jaffa on tehnyt mahtavan appelsiini-pitahayaleikittelynsä vain tammi-maaliskuuksi elokuvan sivutuotteeksi. Hmph. No, seuraava uutuus on jo partsilla jäähtymässä, nimittäin mustikka-Fruity. Odotamme siltä paljon.

Handyman päätti jälleen ordnata kodinhoitohuoneen uusiksi. Ne neljä neliötä ovat jo nyt ehdottomasti koko kämpän tehokkaimmin käytetyt neliöt, mutta silti tehostamisen varaa kuulemma vielä on. Turha kai sanoakaan, että mä autan parhaiten olemalla syrjässä. Muutenkin Handyman on ollut tosi puuhakas koko viikonlopun ja saanut kellaria taas järkeistettyä. Mä sen sijaan oon lähinnä vain vaakuttanut vieressä, kun Porkkis ja Långstrump askartelivat kutsukortteja Babyporkkanan ristiäisiin. Lisäksi oon heilutellut käsiä kotona, kun Handyman on puuhastellut kellarissa.

1 comment:

Anonymous said...

Kaikenlaiset sesonkituotteet on kyllä hanurista. Kaikki hyvät jogurttimautkin on aina sesonkimakuja, ja jotain tuhannen banaanijogurttia saa kyllä ympäri vuoden! Sama homma siiderien kanssa. Reklamaation paikka!