Monday, February 23, 2009

Kurjaa

Mulla on epämiellyttävä olo, koska tiedän tehneeni töissä aikamoisen virheen perjantaina. Kurjaa. Pahinta on se, että tiesin jo virhettä tehdessäni että kaikki ei oo kunnossa mutten tajunnut, että voi oikeesti tapahtua ikävästi. No onneksi asia saatiin korjattua sitten mutta kurjuttaa silti. Ois pitänyt keskittyä, vaikka ko. ihminen olikin jotenkin vääränlainen vaivaansa nähden. Tää on nyt aika muhjuinen kertomus, mutta take my word for it - oisin voinut tehdä paremminkin.

Sekin kurjuuttaa, että mulle selvisi tänään töissä, että mun "mukavuutta" ja hyväntuulisuutta käytetään siellä aika hulvattomasti hyväksi. On sovitut säännöt, joita mä noudatan parhaani mukaan. Koska muut eivät noudata, niin mä joudun tekemään niidenkin työt. Mä en ollut huomannut tätä aiemmin. Nyt on vähän ikävä fiilis mennä töihin. Oonkin nyt haikaillut muualle - esim. Munkkiniemi tai Kallio voisivat olla ihan kivoja paikkoja. Kalliossa on merinäköalakin! Ja ihan hyvät yhteydet. Mut ehkä mun pitää olla nyt lojaali. Ei mulle kyllä tehty sopimusta kuin vappuun saakka... Aika lailla nyt himottais.

Mustikka-Fruity ei oo erikoista. Maistuu pillimehulta ja tarttuu kiinni kitalakeen. Columbuksen isoistakin kaupoista on nyt Kielletty hedelmä loppu, kun mä oon sitä niin täällä hehkuttanut. Täytyy säästää viimeistä pulloa vuosikertalimpsaksi.

5 comments:

Polaah said...

Sähän alat olla kohta legendaarinen ton pitkään samassa paikassa pysymisen kanssa :D

Anonymous said...

Toi on kyllä myrsää kun kiltteyttä käytetään hyväksi! Mut mä sanoisin kyllä, että sitä samaa se on kaikkialla, joten ei asia välttämättä työpaikkaa vaihtamalla parane. On tietty erilaisia organisaatioita, mutta lääkäriorganisaatiothan on jokseenkin pääsääntöisesti huonosti johdettuja. Joten kehotan alkamaan vittumaiseks akaks! Se kannattaa kyllä!

Anonymous said...

Ja toi mystinen kurjuustarina täytyy puida yksityiskohtaisemmin huomenna!

Rami Lindström said...

Joo, odotan kyllä jännityksellä lisäinfoa tarinaan!

homis said...

Ei oo enää Kielletty hedelmä loppunut!

On miehisin voimin kannettu (Pyryn) niskat vääränä Virtasen rouvalle limppaa..

Fregatissakin käytiin syömässä maittava lounas.