Friday, January 27, 2012

Lomaongelma

Mulla on positiivinen ongelma: enemmän lomaa kuin ehdin pitää. Mä sain lomanmääräytymiskautena 1.4.2010-31.3.2011 lomaa 13 päivää. Näistä käytin viime kesänä seitsemän. Luulin siis, että päiviä olisi jäljellä kuusi. Olin jo suunnitellut käyttäväni nämä huhtikuun lopulla - vielä en Berliinin huhtikuuta ollutkaan nähnyt. Menin tänään lomaohjelmaan ja turns out mä oon saanut loppukesästä viisi lisälomapäivää, joten päiviä onkin jäljellä nyt kuusi, vaikka viikon loma vähennetään! Mihin mä joudun niiden kanssa? Mulla on enää neljä viikkoa jäljellä nykyisessä työpaikassa, maaliskuun alussa alkaa uusi homma. En haluaisi olla enää yhtään poissa nykyisestä työpaikasta (vastahan olin yhdeksän viikkoa liesussa) enkä myöskään kehtaa olla uudesta työpaikasta heti maaliskuussa lomalla. Helkkari sentään.

No comments: