Monday, July 2, 2012

Nokirystyset

Lankomiehestä on paljon hyötyä. Ensinnäkin sille voi myydä tai siltä voi ostaa käytetyn auton. Tää on lankomiehen yleisin käyttötarkoitus. Mulla on yksi oikea lankomies ja yksi testilankomies, josta toivottavasti tulee joskus ihan oikea lankomies, koska ihmisellä nyt ei vaan voi olla liikaa lankomiehiä eli suovereita (suoveriä?). Molemmat mun langot on tosi kivoja, niiden kanssa on hauskaa viettää aikaa muutenkin kuin renkaita potkimalla. Mun oikea lankomies kutsui mut ja Handymanin tyttöystävänsä mökille toissapäivänä ja siellä olikin jännää. Paitsi että siellä oli hauskaa seuraa ja herkullista ruokaa, pääsi siellä myös savusaunaan. Mä en oo koskaan aiemmin ollut savusaunassa ja mua jännitti se aika lailla. Jännitti jopa niin paljon, että meinasin jänistää koko hommasta. Onneksi kuitenkin reipastuin ja päätin mennä sinne. Pitkät, pehmeät löylyt ja hurjan pimeää! Oppiikohan sitä ikinä, että käsiä ei kannata nostaa pään yläpuolelle, ellei halua mustia rystysiä? Pääsi myös järveen vesijuoksemaan, vaikka onkin kuulemma poikkeuksellisen pönttöä viedä vesijuoksuvyötä mökkireissulle.

Mun kahvinjuontieksperimentit sujuu hyvin. Toissapäivänä käytiin mun vanhempien kanssa torikahveilla, kuten usein kesälauantaisin. Tai no ei ne oo torikahvit vaan hallikahvit Hakaniemen hallin Merja Nätin kahvilassa, kun sieltä saa siikaleipiä. Mä päätin hullutella lattekahvilla. Se oli ihan hyvää. Tänään töissä se mun valmentajatyökaveri teki mulle jälleen kahvidrinkin ja opetti aamulla, että sellaisissa tilanteissa, kun kaapissa ei ole maitoa, me juomme teetä. Tästä tulee hyvä kuukausi ja kahvista rakas hullutteluharrastus.

Elämyskameli suosittelee
suoverit

No comments: