Tuesday, March 19, 2013

Someahdinko

Mä oon Facebookissa ja ihan tyytyväinen siitä. Fb on mulle sopiva media. Nyt mulla on kuitenkin ongelma: mä haluisin myös aktiivisesti seurata joitain Twitter-tyyppejä Twitterissä. Toki voin käydä katsomassa niiden accountteja ihan googlaamalla, mutta ei sitä tuu tehtyä ihan sillä frekvenssillä kuin haluisin ja jotkut mä unohdan usein. Mut onko ihan maailman leimeintä liittyä tässä vaiheessa Twitteriin? Ehkä on. Ei se oo enää edes hipsteriä! Ehkä vielä leimimpää olisi liittyä ja olla kirjoittamatta mitään. En mä jaksa kirjoittaa sekä Fb:iin että Twitteriin eri asioita eikä niihin nyt samojakaan asioita voi kirjoittaa. Onpa turha ahdistuksen aihe. Ehkä mun pitää vaan liittyä ja olla pohtimatta. Samalla voisin liittyä yelpiin. Yelp antoi nimittäin niin hyviä ravintolavinkkejä Wienissä, että mä koen olevani rekisteröitymisen velkaa.

Mä oon lomalla eli nyt on aikaa surra ja murehtia somea. Pakkanen ottaa niin päähän, että viikonloppuna ostettiin ex tempore -matka Berliiniin. Nyt odotellaan 1,5 tuntia myöhässä olevan koneen lähtöä. Lomalla sekään ei suuremmin suruta. Joskus koneet on myöhässä. Ja kyllä, Berliinissäkin on pakkasta ja jopa lunta, mutta sentään 10 astetta lämpimämpää kuin täällä. Voi ulkoilla. Siellä voi sataa vettäkin, mut vesisade on positiivinen asia. Mä oisin kyllä voinut mennä muuallekin (Madrid oli mielessä, jopa Pariisia ja Milanoa sovittelin), mutta Handyman on tarkkana matkakohdevalinnasta ja päädyttiin Berliiniin. On outoa, että monet naljailee meidän Berliinin matkailusta ("kappas, yllättävä kohde"), vaikka kyllä monet käy mökilläkin.

Elämyskameli suosittelee
loma

No comments: