Saturday, March 7, 2009

The Cruise

Vihdoin käytiin eilen Handymanin kanssa katsomassa Operaatio Valkyrie. Mä tykkäsin kovasti, vaikka se olikin ehkä vähän turhan pitkä. Mut mulle kyllä maistuu tuommoiset 1900-luvun Saksa-kuvaukset. Olin jo ihan innoissani siitä, että oon nyt vihdoin nähnyt hyvän Tom Cruise -leffan, mutta into vähän laantui siitä, kun IMDb:stä tarkistin, että en mä niitä juurikaan oo nähnytkään - Rain Man, Magnolia, Austin Powers in Goldmember (apua), Jerry Maguire ja The Firm. Sitä paitsi Sademieskin oli kyl ihan ookoo.

Tänään aamulla mä olin niin hermona, että heräsin jo seitsemältä. Jännitti niin kovasti kun edessä oli reissu uuteen Itiksen Prismaan! Ihan helmee. Oltiin paikalla jo ennen yhdeksää ja soppailtiin reilu tunti. Handyman tapasi siellä Prisman paidassa opiskelukaverinsa Tuhkimon, joka oli saanut ilmeisesti jonkin mahtavan duunin ammattisoppailijana. Ostettiin lähinnä Orthex-laatikoita (tietty), sukkia ja limsaa. Löytyi myös pitkään hankinnan alla ollut vispilä ja suuri kukkaruukku. Ei siis lainkaan huono reissu.

1 comment:

Anonymous said...

Sit vaan vispilää nuolemaan!