Friday, May 7, 2010

Mätis

Mulla on silmätulehdus. Sain jälleen sairaudelta näpäytyksen. Aiemmin oon pitänyt silmätulehduspotilaita aika lailla tyhjänvalittajina (mä pidän yleensäkin suurinta osaa ihmisistä tyhjänvalittajina), mutta onhan tää nyt aika inhottavaa. Ehkä tällaisessa limaismärkäisessä sidekalvontulehduksessa suurin ongelma on kuitenkin kosmeettinen - potilaat todennäköisesti pitää rähmivää lääkäriä epähygieenisempänä kuin rähmimätöntä (tää on mutua, aiheesta ei oo tehty riittävästi tutkimuksia). Toki ongelma on lähinnä mulla itselläni ennen kaikkea, koska en osaa laittaa itselleni silmätippoja. Mun tipat on vielä jotenkin kummallisesti yhtä aikaa rasvaa ja tippoja ja sit puoli naamaa kiiltää kun yksikään tipoista ei osu poskea lähemmäs infektiopesäkettä. Näköongelma on myös harmillinen, mutta onneksi mulla on kymmensormijärjestelmä handussa. Ei tänne tarviikaan mitään nähdä.

Handyman aikoo osallistua Töölönlahti Black Jackiin ja juosta koko Black Jackin (21 kierrosta, 44 km). Hyvänä vaimona mä tuen sen harrastusta osallistumalla itsekin, joskin aion nolosti tyytyä White Jackiin (10 km) ja vielä luuseristi kävellen. Mä oon varma että tuolloin sataa kaatamalla, mutta se ei haittaa, jos kengät ei vuoda. Mun kevätkengät nimittäin vuotaa ja se ärsyttää, kun varpaat on sateella ihan märät. Toinen juttu mikä ärsyttää on se, että sateella monista vanhoista busseista tulee vesi sisään siinä etupyörien kohdalla katosta ja penkit on märät. Mut se ei oo Töölönlahti Black Jackin vaan HSL:n syy.

Elämyskameli suosittelee
lämpimät jalat

No comments: