Thursday, May 20, 2010

Kouristelua vetten alla

Mä oon jonkinlainen antikristus, koska mä tykkään kävellä veden alla. Eniten tykkään siitä ilman kelluntavehkeitä, jolloin pääsee todella vääntään. Valitettavasti mun raajat ei oo rakennettu veden alla kävelyyn vaan saan todella helposti lihaskramppeja. Toissapäivänä sain niin pahan pohjekrampin, etten meinannut päästä altaasta pois (jalka oli nilkasta niin voimakkaasti vääntynyt suoraksi, että tikkaiden kiipeäminen oli miltei mahdotonta). Kipu oli aika intensiivistä. Siinä oli aikamoinen anaerobinen liikuntasuoritus, kun pohje on vieläkin kipeä. Pakko oli tänään alistua Seuran mainoksista tutun Erkki Liikasen ehdotukseen käyttää magnesiumia. Eki Liikasen mainos on kyl niin karmee, että oli sen takia pakko ostaa kilpailevaa merkkiä. Nyt mun päivittäinen lääkemäärä on jo vanhukselle suositellun lääkemäärän ehdottomalla ylärajalla eli viisi.

Mä oon ihan tyytyväinen että helteet taas hetkeksi loppuu. Kuulee taas kotona omat ajatuksensa, kun Handyman ei halua jatkuvasti huruuttaa ilmastointilaitetta, ulkona kävely on jälleen mukavaa ja toivottavasti ihovaurioiden riskikin pienenee. Etenkin mä oon iloinen siitä, että ylihuomiseksi on luvattu alle 20 astetta, koska silloin on Handymanin suuren juoksun sekä mun ja Superkatin leppoisan päiväkävelyn aika. Handyman on miettinyt kovasti, että miten juoksuun pitäisi valmistautua ja on päättänyt lähteä herkistelyn tielle (tällä kertaa Handymanin herkistelyyn ei kuulu Niin kaunis on maa- tai Jos sua ei ois ollut -kappaleiden kuuntelua).

Elämyskameli suosittelee
Emgesan

2 comments:

Anonymous said...

Oiskin tainnut olla oikea valinta herkistellä Niin kaunis on maan tahdissa, ehkö ens kerralla semmonen strategia!

Elämyskameli said...

Kyllä itse asiassa ennen juoksua HM vähän silläkin tavalla herkisteli.