Saturday, May 15, 2010

Jakaus

Jälleen mä unohdin, mitä aurinko tarkoittaa. Joka hemmetin vuosi mä poltan jakaukseni ensimmäisenä lämpimänä päivänä ja sitten se on viikkokausia kipeä aina kammatessa. Vähemmän jähmeä ihminen voisi toki vaihtaa jakauksensa puolta, mutta mulla se on tossa. Kampaaja laittoi sen tuohon 15. joulukuuta 2006 ja siinä se on ollut siitä lähtien. Mä en ees osaa kysyttäessä vastata, että kummalla puolella se on, mutta nyt miettimällä muistan, että peilikamelilla se on vasemmalla, joten mulla se on varmaan oikealla (kyllä, myös palpaatio vahvistaa tämän).

Mä kävin tänään uimastadionilla Långstrumpin kanssa. Mä yleensä tykkään käydä siellä lähinnä viileinä mielellään sateisina päivinä, kun siellä ei ole tungosta ja vesi tuntuu lämpimältä, mutta joskus on pakko mennä aurinkopäivinäkin, jotta pysyy juoksukunto tallella. Yllättäen altaassa (jopa mummoradalla) oli melko rauhallista, kun valtaosa ihmisistä makasi pyyhe pyyhkeen vieressä altaan reunalla. Mua ihmetyttää stadikalla se väki, joka jonottaa sinne ensin puoli tuntia eikä sitten edes vaihda uimapukua saati käy uimassa. Jotenkin mä voin ymmärtää, että esim. perheenäidin voi olla välttämätöntä keksiä lapsilleen jotain tekemistä ja sit ei tarvii uida, jos ei kiinnosta, mutta siis esim. teinit?! Eikö niiden kannattaisi ehkä mieluummin kokoontua puistoilemaan esim. siihen uimastadionin edessä olevalle aukiolle, ettei tarvitsisi maksaa, jos ei kuitenkaan ui? Toisaalta mikäli ne tulee sinne vain päästäkseen käyttämään biksujaan, niin sit se on ok, koska uima-asussa ei ole soveliasta näyttäytyä muualla kuin uima-altaalla. Sama sääntö koskee myös paidattomia miehiä: kaupungissa ei muualla kuin uimalassa ja ehkä ihan hätätilanteessa omakotitalon pihamaalla. Maalle voi mennä pellolle selälleen korsi suussa vaikka totaal naakkenina, mutta nännit ei kuulu kaupunkiin.

Mä sain tänään uuden fb-ystävän! Tää ei joka kerta oo ehkä ihan blogipostauksen arvoinen uutinen, mutta tää tyyppi on myyttinen fb-persoona, jota mä oon stalkannut jo pitkään kavereiden statuskommenteissa ja nyt selvisi, että sekin on stalkannut mua! Mä oon tavannut ko. hahmon kai kerran, mutta me ei oikeastaan juteltu, eli kyseessä on melkein puhdas fb-ystävä (vähän samalla tavalla kuin Lettipitko ja Långstrump pitkään vain nukkui samassa pyjamassa ja keskusteli keskenään fb:ssä ja Kamelin kommenttiraidalla). Aiemmin mulla ei ookaan ollut tällaisia fb-kokemuksia, joten tilannetta voidaan kuvailla täydellisesti Elämykseksi.

Elämyskameli suosittelee
non-IRL-stalkkaus

1 comment:

Anonymous said...

Mahtava elämys! Haluisin kyl lisätietoo henkilöstä, mut ehkä sit IRL illalla!