Wednesday, July 7, 2010

Kisu-uutisia

Tänään tuli loistouutisia. Siirin ja Maisan huoltajat lähtevät omien sanojensa mukaan 98 %:n todennäköisyydellä elokuussa kolmeksi kuukaudeksi ulkomaille ja kisut tulee meille hoitoon! Hurraa! Mulla onkin ollut jo kova ikävä niitä, ennen kaikkea Maisan venytyksiä. Tervetuloa hoitolaan, Punavuoren misulit!

Mä en aio valittaa säästä. On toki kovin kuuma, mutta on itsestä kiinni, miten siihen suhtautuu. Mä oon päättänyt suhtautua siihen positiivisesti. Teen kuitenkin itselleni sen myönnytyksen, että helteessä en lähde puistojumppaan, kun jo töistä kotiin kävely tuntuu pidemmältäkin urheilusuoritukselta. Uimaan voi mennä, mutta aikaisintaan kuudelta illalla. Töissä on oikeastaan aika hauskaa aurinkosäällä, kun on viileä huone ja iloisia potilaita. Lisäksi ei tarvitse kärsiä huonosta omatunnosta, kun ei ole käyttänyt aurinkoista päivää muka hyödyksi, koska mikäpä olisi hyödyllisempää kuin työnteko.

Elämyskameli suosittelee
työnteko

3 comments:

Polaah said...

3 kuukautta kisuhoitolaa??? :( Allergisen näkökulmasta tyhmä juttu, mut jos ne voi lukita johonkin kaappiin vierailun ajaks niin ehkä me tullaan kylään silloinkin..

Elämyskameli said...

Maisaa ja Siiriä ei kyl voi lukita mihinkään kaappiin, ne on omanarvontuntoisia ylväitä eläimiä, joita ei ihmiset määräile. Enkä mä kyl haluiskaan lukita niitä kaappiin, ne on söpösiä! Ei lapsiakaan lukita kaappiin, kun vieraita tulee, vaikka ne saattaa hillokäsillään sotkea vieraiden vaatteet.

Anonymous said...

Tos oli ideaa, lapset vois todellakin lukita kaappiin kun vieraita tulee. Tarkemmin ajatellen mä taidan olla niille vähän allerginenkin.