Monday, October 4, 2010

Muna-u-u-ush!

Mä munasin tänään töissä. Piti tyhjentää yksi keuhkopussi ja mä puhkaisin reiän potilaan keuhkoon. O-ou. Se on melko tavallinen munaus, mikä ei lohduta mua yhtään. Miksi mun pitäisi munata tavallisesti?! Etenkin kun mä tiedän, että se on tavallinen munaus, niin pitäisi olla helppoa välttää se. Ottaa päähän moinen.

Viikonloppuna oli jälleen kivaa. Viikonloput on kyllä hyvä konsepti. Kaikkein parasta viikonlopussa on mun mielestä se, että kun pääsee perjantaina töistä, niin salaa vähän harmittaa, ettei seuraavana päivänä pääse töihin. Eipä silti, vapaapäivätkin tuntuu paljon rentouttavammilta, kun ei tarvii sunnuntaina olla kärttyisenä siitä, että seuraava päivä on maanantai. Iltaisin on kivaa järjestää erilaista ohjelmaa, kun tietää, että vaikka menisi vähän turhan myöhään nukkumaan, niin aamulla on silti ihan positiivinen tunnelma herätessä, kun töissä on ihan kelpoa. Mä oon ollut jo kuusi viikkoa töissä ja silti on vieläkin tällainen fiilis (vaikka keuhkokin meni puhki)! Jiphii!

Ihan pikkutytöstä lähtien Kalinka on ollut mun lempijogurttia. Ja joo, mä tiedän että siinä on jotain seitsemän sokeripalaa, mut se on hyvää. Mä kyl usein ostan muitakin jogurtteja, koska me ei olla Kalinkan kaa mitenkään eksklusiivisia (Kalinka ei suostuiskaan oleen, koska mä käytän creepyä jogurtti-sanaa). No mut voitte arvata, että mun hämmästys oli suuri, kun Valio on alkanut tehdä kilpailevaa kerrosjogurttituotetta! Tai no ehkä te ette voineet arvata sitä, koska olihan nyt vähän säälittävää hämmästellä jogurttiuutuuksia. Mun piti heti ostaa sitä eikä vähiten sen vuoksi, että se sisältää johanneksenleipäpuuta, maissia ja eläinperäisiä lisäaineita sekä on paitsi gluteeniton myös luontaisesti gluteeniton. Tää on upeeta. Taidanpa mennä nyt välittömästi tutustumaan tuotteeseen.

Elämyskameli suosittelee
työnteko (joo mä oon suositellut sitä aiemminkin, mut koska enenevä osa lukijoista ei kuulu tällä hetkellä työvoimaan, niin mun pitää pitää tätä aihetta esillä)

7 comments:

Anonymous said...

Handyman voi varmaan laulaa sulle jonkun munauslaulun.

Polaah said...

Hei, yks keuhko sinne tänne. Kai niitä pahempiaki munauksia voi sattua...

Mä kävin (en tosin sun suosituksesta) töissä käymässä mutta en kyllä aio alkaa siellä rampata liiallisuuksiin asti ihan äkkiä. Ei ollu mun juttu nyt.

Anonymous said...

Työnteko ei vaan oo mun juttu. Mä koen vahvasti, et mun täytyy ihmisenä keskittyä nyt mun henkiseen psyykeen ja just siks mä oon alkanu poppanataiteilijaks.

Anonymous said...

joskus ennen muinoin koin että työnteko on mun juttu. se oli silloin ysärillä kun mulla oli normaali työpaikka. sittemmin oon ryhtynyt epätoivoisiin tekoihin päästäkseni pois töistä, kuten tiedätte

Polaah said...

Ei tiedetä, kun sä oot anonymous.

Poppanataiteilija olis kyl just mun juttu.

Elämyskameli said...

Poppanataiteilu on arvokasta kansanperinteen jatkumista, joten zemppii Långkari! Anonymous, eli Gee, me ollaan huolissamme seurattu sun epätoivon kierrettä. Kenenkään ei pitäis päätyä niin äärimmäisiin toimenpiteisiin kuin mihin sä jouduit.

Anonymous said...

Nimenomaan. Epätoivo on jo sillä tasolla, että ois aiheellista kertoa siitä jossain keskusteluohjelmassa naama blurrattuna!