Sunday, October 24, 2010

Rapaa

Mä olin toissapäivänä röntgenhoitajaliiton järjestämissä Rapabileissä. Muuten oli hauskaa, mutta paikalle oli kutsuttu "viihdyttämään" onneton Töölön sairaalan työntekijöistä koottu bändi, joka soitti pienessä tilassa niin äänekkäästi, että korviin sattui ja piti lähteä jo yhdeltätoista kotiin. Handyman oli samaan aikaan jossain partiokaverinsa tupareissa, joista hän tuli ennakkotiedoista poiketen kotiin vasta kolmelta. Jostain syystä Handyman ei viitsinyt juuri nukkua seuraavana yönä ja on siitä lähtien ollut kiukkuinen kuin ampiainen. Kohta se menettää valvomisluvat.

Mä ostin Amazonin suosituksesta kirjan Sh*t my dad says. Se on ihan tikahduttavan hauska. Siinä poika kertoo supliikin isänsä edesottamuksista. Mä luin sitä ratikassa ja mahdoin näyttää ääliöltä äänettömine naurunpurskahduksineni. Koko juttu alkoi siitä, kun aikuinen poika alkoi kirjoittaa lapsesta saakka kuulemiaan isänsä sutkautuksia Twitteriin. Feedistä tuli supersuosittu ja sitten siitä tulikin kirja. Mikäli terävät huomiot kiinnostavat eikä yletön kiroilu häiritse suuremmin, niin voin suositella hauskaksi lukemistoksi. Hihitystakuu.

Handyman on ostanut itselleen kauko-ohjattavan lentokoneen. Tämä sen typeristä leikeistä vielä puuttuikin! Ainoa ongelma lentokoneessa on kuulemma se, että se on liian halpa eikä sitä pysty ohjailemaan kuin peräpäästä. Uusi pitää saada. Mä oon melkein sitä mieltä, ettei sen tarvitsisi nyt lähteä tuhlaamaan rahojaan vielä kauko-ohjattaviinkin, mutta kun sillä on RC-ystävä, jonka kanssa se voi niitä lennättää ja rakennella. Tää ystävä on vielä sen verran vanhempi, että Handyman ei pysty käännyttämään sitä Legoihin vaan Handyman joutuu harrastamaan sen harrastusta. Mulle on ihan sama, kunhan se maksaa laskunsa eikä ne päristimet tuu meille kotiin.

Elämyskameli suosittelee
Sh*t my dad says

2 comments:

Pumpumkatti said...

Meillä on nyt neuvottelut menossa isomman autotallin hankinnasta, että sais lisää RC säilytystilaa...

Pysy tiukkana!

Polaah said...

Lapsi on terve kun se leikkii.