Sunday, February 20, 2011

Sukkapuoli

Uudet hirvittävän rumat kengät on kyllä unelmalämpimät. Niiden valmistajalla ei ole valitettavasti mitään käsitystä kokovaihtelusta. Mä kokeilin kahta kokoa, joista pienemmässä oikea kenkä oli sopivan kokoinen ja vasen selvästi pieni ja suuremmassa oikea sopivan kokoinen ja vasen suuri. Mä ostin suuremmat. Vasen kenkä on niin suuri, että se rullaa kävellessä sukan makkaralle. Ärsyttävä piirre kengässä. Mutta koska mä oon kätevä nykyihminen, korjasin kengän ongelman ylimääräisellä villasukalla vasempaan jalkaan ja nyt systeemi toimii kuin unelma, mut mä oon kiusallisesti sukkapuoli.

Ruotsalainen luomukananen oli erinomaisen hyvää ja muutenkin kelpo ruokaa. Sitä saa siis ostaa Reinin lihasta pakasteena yksittäisinä fileinä ja sekin on loistodiili - voi laittaa kerrallaan vain esim 1-2 filettä. Mä tein siitä kastiketta hyväksi todetulla HS:n reseptillä ja se sopi siihen hyvin, kuten odottaa saattaa. Herkkua.

Fb:n uusi policy mainostaa juuri mua kiinnostavia tuotteita on aika uuvuttava. Joo, oonhan mä sinne ilmoittanut likettäväni Berliiniä ja radiologiaa, mutta on silti aika typerää mainostaa mulle saksalaisia kampaamoita tai röntgenkuva-arkistofirmoja. Ilmeisesti iästä johtuen mulle suositellaan myös raskauden seurantaa Potsdamer Platzin liepeillä sijaitsevassa gynekologikeskuksessa (4D-ultra!). Joku kysyy myös "Du liebst das Internet? Lerne alles über Online Marketing!" tai että josko mä haluisin osallistua McKinseyn European business technology workshopiin. En mä haluu.

Elämyskameli suosittelee
ruotsalainen luomukananen

8 comments:

Pyry said...

Luomukananrinta 25 e/kg

Anonymous said...

mulla on addiktio luomuperunaan. ja luomumaitoon

Anonymous said...

Adblockia kehiin!

Anonymous said...

Adblock on pelleille!

Anonymous said...

niin no, mulle mainostetaan aina FB:ssä tällasta: http://www.varusteleka.fi/product.php?show=_2IR0ZRVW6&CCCP+Veshmeshok-karsimysreppu&utm_source=Facebook&utm_medium=cpc&utm_content=Facebook,%2BVeshmeshok&utm_campaign=Facebook,%2BKantovehkeet

sairasta

Elämyskameli said...

Sanotaan ihan suoraan - näin hyvää reppua ei heti tule vastaan.

Vinkki Anonymoukseille: te voitte rastia choose an identitystä kohdan Name/URL ja laittaa siihen jonkun nimimerkin (esim. Jerry Cotton), kun muuten toi keskustelu näyttää vähintäänkin dissosiatiiviselta. Se auttaisi kovasti meitä muita.

Vilunki said...

Miten kaikki ovat nykyää Anonymous?

Elämyskameli said...

Kaksi Anonymousta hilluu täällä, kun yrittävät piilotella henkilöllisyyttään. Lisäksi ainakin Handyman esiintyy ajoittain Anonymouksena ihan kettuillakseen. Mä oon yrittänyt valmentaa Anonymouksia käyttämään jotain nimimerkkiä, kun tuskin kukaan paitsi ne itse tietää, kuka on kirjoittanut mitä.