Sunday, September 18, 2011

Polar-tyttö

Mun sykemittari palkitsee käyttäjänsä riittävästä liikunnasta viikottain pokaalilla. Mulla on tapana pitää sykemittaria vesijumpassa ja -juostessa päällä, jotta mä saan pokaalin. Jos pokaali jää saamatta, niin mua ottaa päähän, joten mun on pakko muistaa käyttää vyötä joka kerta. Suhtaudun kuitenkin toistaiseksi vielä leikkimielisesti sykemittarin käyttöön toisin kuin eräät ammattilaiset luulevat. Viikon sisään kahdesti on tuntematon nainen alkanut jutella mulle uimahallin suihkussa sykemittarin käytöstä. Olen kokenut itseni ihan Polarin myyntineuvottelijaksi, koska mun mielestä se laite on hyvä (ei pelkästään pokaalin takia). Nää suihkukontaktit on vähän hämmentäneet mua, koska mulla ei oo tapana keskustella ventovieraiden alastomien ihmisten kanssa työpaikan ulkopuolella.

Me käytiin Handymanin (ja mun vanhempien) kanssa eilen Habitaressa. Rompetta oli moneen makuun. Mua kiinnosti eniten Tempur-sänkyosasto, koska semmoisen hankkimista on hankittu jo jonkin aikaa. Suomenojan Vepsäläisen Virpi-myyjä oli ihana ja innokas, mutta kauppa jäi tällä kertaa tekemättä. Ehkä ensi vuonna. Tempurin lisäksi Vallilan kankaat ja mukavat tietokonetuolit kiinnosti sen verran, että muistan sellaisia katselleeni. Muuten oli meininki kuin huonekalukaupassa (no daah).

Elämyskameli suosittelee
sykemittaripokaali

2 comments:

Pumpumkatti said...

Oliks teillä jo Tempur tyynyt?
Musta se tyyny on jo niin kuuma, etten vois kuvitellakaan nukkuvani sellasella patjalla...olis ihan hiessä koko ajan!

Elämyskameli said...

Mulla on Tempur-tyyny, jonka sain lahjaksi Lankomieheltä (kiitos!). Se on ihana, paras tyyny ikinä. Mulla on ollut pitkän aikaa Ikean anatominen tyyny, joka jää kauas taa Tempurille. Mä en ollenkaan koe tyynyä kuumaksi, päin vastoin se on mun mielestä mukavan viileä koko ajan. Täydellinen tyyny, joka pitäisi saada matkoillekin mukaan.