Thursday, February 2, 2012

Iso talo

Mä en bruukaa käydä isolla kirkolla, mutta kuukauden päästä olen siirtymässä työskentelemään varsin isoon taloon. Niin isoon, että se ei edes yhteen taloon mahdu (eikä itse asiassa edes yhteen kaupunginosaan). Kävin tiistaina ensimmäistä kertaa tutustumassa siihen, millaista on päivystää radiologina tieteen ja osaamisen kehdossa Meilahdessa. Mä hengasin siellä toki vain illan, sillä oikeista päivystäjistä poiketen mun piti mennä keskiviikkona töihin. Ekaksi kerraksi meni mun mielestä ihan ookoo. Vatsat oli vaikeita, mut ne on aina. Pääpuoli meni paremmin.

Okei, mä tunnustan. Kirjoitin ton jo eilen ja jätin sit sikseen. Modasin nyt päivät oikeiksi. Surkean lyhyt postaus, mut mulla on huomenna tentti, josta reputin jo kerran, eli blogi on aika kaukana mun prioriteeteista nyt. Morjens.

No comments: