Thursday, October 11, 2012

Vaaliahdistus

Mä oon tehnyt tulevista kunnallisvaaleista itselleni liian suuren ongelman. Mä oon totaalinen poliittinen hoipertelija, kun juuri viime vuonna päätin ryhtyä vihreäksi ja nyt jo heti kaduttaa. Mua ärsyttää etenkin se, että vihreät äänesti Vallilanlaakson joukkoliikennekatua vastaan. Toki mukana oli asemakaavaongelmaakin ja vihreät kannattivat raitiolinjan rakentamista tälle kadulle, mutta silti mua ärsyttää. Lisäksi vihreät liberaalit ovat harvassa ja ääni Osmo Soininvaaralle auttaa jonkun tulipunaisen feministin vaikeuttamaan yrittäjän elämää ja järjestämään seitsemännentoista kesäfestarin Alppipuistoon. Toisaalta kokoomuksella on änkyräsiipensä ja ennen kaikkea Harry "Molo" Bogomoloff. Haluaisin ehkä äänestää Fatbardhe Hetemajta, mutta meneekö ääni Mololle? Mä yritän nyt määritellä itseni näiden vaalien kautta eikä se tunnu oikein järkevältä. Ehkä mun on parasta olla äänestämättä ollenkaan. Ei mun äänellä oo kuitenkaan merkitystä. Äänestän sit vaikka Lääkäriliiton vaaleissa.

2 comments:

Pumpumkatti said...

Vaihdetaan päittäin: äänestä sä nyt kokoomusta niin mä äänestän vihreitä :D

Pyry said...

Jumalauta kukaan ei äänestä vihreitä! Paitsi jos muuten tuntee pakottavaa tarvetta äänestää jotain vassaria.

Herätkää! Vihreät on vasemmistopuolue! tjeu: http://www.ossimantylahti.com/wp-content/uploads/2012/10/Vihrea_vasemmisto.jpg