Sunday, January 20, 2013

Itsehillintä

Mä oon vihdoinkin ymmärtänyt, mitä konkreettista hyötyä mä voin vastata Facebookin mulle tarjoavan, jos joku Suomen Gallupista soittaa ja kysyy. Se opettaa mulle itsehillintää. Pidemmälle opiskeluissaan ehtineet voi käyttää HS:n keskustelupalstaa, mut se on mulle vielä liian vaikeaa. Mä olin todella ylpeä itsestäni, että pysyin melkein rauhallisena, vaikka yksi fb-kaveri postasi tosissaan tällaisen linkin. Mä kiemurtelin, mutta en vastannut. Keskustelua riitti 51 viestin verran ja moni oli toki mun mielestä samaa mieltä, mutta useampi oli vakaasti sitä mieltä, että kaikki THL:n vastaisesti puhuvat ovat kategorisesti oikeassa. Mun itsehillintä on jo ainakin kurpitsan kokoinen, kun se kasvoi koko ajan sitä keskustelua lukiessani. Sama tyyppi on toki myös sitä mieltä, että lasten korvatulehduksiin ei auta muu kuin homeopatia ja on ihan kauheeta että lääkärit määrää niihin antibiootteja eikä neuvo oikein. Sitä tyyppiä parempaa anger management programia ei ookaan!

Blogin kommenttiraita on ollut SoneraPartiota ja kirjoitusvirhehuomioita lukuunottamatta melko hiljainen. Niinpä mua on kovasti viihdyttänyt Blogspotin viallinen spämmifiltteri. Mukaan ovat päässeet mm. elokuvakalenterin seitsemännen luukun kohdalle kommentoitu "Excellent post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Extremely helpful info specially the last part :) I care for such information a lot. I was looking for this certain information for a very long time. Thank you and best of luck. Visit my blog hardcore sex."

Me vietettiin eilen Pikkusiskon synttäreitä meillä perhepiirissä pataruoan ja 7 wonders -pelin seurassa. Pirkka-reseptihaun intialainen lammaspata on hyvää ja 7 wonders ihan loistava peli! Ainoa sen huono puoli on monimutkaisesti selitettävät säännöt, minkä takia yhtään kärsimättömälle yleisölle sitä ei viitsi esitellä. Nytkin meinasi alkuun Diplomi-insinöörikihlatun korvista tulla savua, mutta kun Pikkusisko erikseen oli tätä peliä pyytänyt, niin sitä pelataan. Itse asiassa peli ei ole mitenkään vaikea, mutta säännöissä on monia pieniä kommervenkkejä. Mä oon täällä tätä peliä jo aiemmin pohtinutkin. Olen itseni kanssa nyt sitä mieltä, että pelissä ei itse asiassa ole kovin paljon erilaisia kortteja vaan ne on helppoa ymmärtää. Oikein sormet syyhyää, että pääsisi tätä pelaamaan!

Elämyskameli suosittelee
love to hate -fb-kaverit

2 comments:

hanna said...

kai menit sitten kattomaan hard core sexiä :)!!

Anonymous said...

nyt jätän kommentin! terveiset jypinkylästä koko poppoolta :) (joo, tästä saat yhden uuden love to hate -frendin:) musta ei tule tk-lääkäriä, ei aiankaan nykyisellä kärsivällisyydelläni. ehkä munkin täytyis treenaa hs-keskustelulla???