Friday, July 5, 2013

Unohdus

Mä en oo muutamaan päivään muistanut, että mulla on blogi. Yleensä mulla on jatkuvasti huono omatunto, jos edellisestä postauksesta on jo useampi päivä, mutta nyt en oo muistanut koko juttua. Nyt kun olen Arlandan ja Tukholman välisessä sateenkaaribussissa, se tuli mieleen.

Mä oon tän kuun taas lastenklinikalla töissä. Se on ihan mukavaa etenkin näin heinäkuussa, kun työ tuntuu oikeasti jatkuvasti mielenkiintoiselta, heinäkuisin näet määräaikaiskontrollit ovat yleensä tauolla ja pääosa työstä on oikeasti epäselvien tapausten selvittämistä. Heinäkuisin myös potilaat ovat yleensä vähemmän kireitä kuin muutoin ja töissä on mukavaa.

Nyt mä oon siis Handymanin kanssa Lettipitkoa tervehtimässä Tukholmassa ja Långstrumpkin liittyy seuraan illalla. Minilomanen! Mä haluisin käydä ainakin Gröna Lundissa, kun en oo koskaan käynyt ja Handyman Hallwylska museetissa, koska siellä on nähtävillä koko omaisuutensa luetteloineen vanhan tädin romut. Tietty pääsee Wagamamaankin. Kuulin vastikään, että jossain ruotsalaisten omassa hamburgareravintolassa on sähköinen tilausmahdollisuus (automaatti odotusaulassa) ja siihenkin tutustuminen kyllä kiinnostaisi. Muistettakoon kuitenkin, että viikonloppu on lyhyt ja ensi kerrallekin pitää jättää tekemistä.

Elämyskameli suosittelee
heinäkuussa työskentely

3 comments:

hanna said...

hei siis mitä!!? oot siis lastenklinikalla . ego oli siellä pienenä potilaana 7.6 illalla/yöllä. se vasta oliskin ollu hienoo, jos olis nähnyt sut!

Elämyskameli said...

Tarkoitit kenties heinäkuuta? Mä oon siellä vain virka-aikaan.

hanna said...

joo meinasin heinäkuuta. me saatiin egon kanssa joku rokko (?) ja kuume oli kiusallinen