Friday, October 31, 2008

Between jobs

Nyt mä oon jälleen lopettanut yhden työn. Teoriassa oon työtön nyt pari päivää, kun edellinen työsopimus loppui 29.10. ja seuraava alkaa vasta 3.11. Virkistävää vaihteeksi, en ole koskaan ennen ollutkaan työtön! Enkä nytkään siis väitä oikeastaan olevani, olen vain pilkunviilaajatyötön.

Huomenna on pyhäinpäivä. Tämä realisoituu meillä lähinnä siten, että piti muistaa käydä kaupassa jo tänään. Toki huomenna vietetään myös erään Elämyskamelin blogin kommentaattorin nimipäivää, onnea vain.

Viime yön olin taas pitkästä aikaa päivystämässä. Ei ollut kovin kova kiire, mutta kuitenkin siinä mielessä tasainen tahti, että pääsin nukkumaan vasta puoli viideltä. Oli kyllä ihan mielenkiintoinen yö - puolenyön aikaan polille kyärättiin hyväntuulinen mutta aivan kuutamolla ollut mies (alkodelirium), joka kertoi mm. kuka on seuraava Suomen presidentti ja mikä on ensi lauantain lottorivi. En tajunnut sitä ottaa ylös valitettavasti.

Yläkerta tuli Harry Potterin katselutalkoisiin, moro!

1 comment:

Polaah said...

Hirveen hidasta tiedotusta. Mitä uuteen duuniin kuuluu, tänään on jo kolmas päivä joten luulis olevan tietoa jo!!