Monday, November 10, 2008

Rutiinia

Tää elämä on nyt viimeisimmän viikon aikana jo muotoutunut niin rutiininomaiseksi, ettei keksi millään, mitä tänne laittaisi. Aamulla lähtee töihin, töissä on tyytyväisnä ja illalla tulee kotiin. Iltaisin käydään Porkkiksen kanssa jumpalla, jonka jälkeen on väsynyt ja raukea olo ja kohta on taas nukkumassa, jotta herää työaamuun virkeänä.

Lyhyt työmatka on edelleen aivan erinomainen. On mukavaa herätä myöhään (vasta seitsemältä), silloin on jo ihan virkeä. Ainoa surettava asia on se, että Handyman herää selvästi aiemmin ja jotenkin säälittää, kun se sitten ihan väsyneenä lähtee seitsemän aikaan töihin kun mä saan vasta venytellä. Muutenkin mä oon ehkä parempi heräämään kuin Handyman, että tää on siihen nähden epäreilua.

Ostettiin PS3:lle Little Big Planet -peli joka on uskomattoman hyvä ja söötti. Kerrankin semmoinen peli, jossa ei ole väkivaltaa mutta on silti hyvin tehty ja innostava. Voi pelata yksin tai kavereiden kanssa yhteistyössä. Ja tosiaan ne pelihahmot on todella suloisia. Niiden ilmeitäkin saa muuteltua! Tosi liikkis peli!

Mukavaa on sekin, että jälleen tulee Top Gear telkkarista. Sitä on kiva katsella rentoutumismielessä. Mä tiedän autoista yllättävän paljon, kun oon sitä katsellut. On itse asiassa aika yleissivistävää tietää autoista, mä oon tykänny.

3 comments:

Katjn said...

All time favorite Top Gearin yleissivistävistä knoppitiedoista on tietenkin se, että Jeesuskin ajoi Hondalla. Meidänkin Honda tuntuu joskus kulkevan pyhällä hengellä. Ja välillä tietysti Handymanin suosiollisella avustuksella

Anonymous said...

Ysärillä tehtiin PC:lle sikana hyviä väkivallattomia pelejä! Must tuntuu et niit ei enää tehdä. En oo kyllä ollu skenessä mukanakaan enää tän vuosituhannen puolella. Mä luulen myös et konsolipelit vaan on paskempia. Kyl PC on aina PC.

Anonymous said...

Sä oot tykänny! Kuin densa elämästä!