Friday, March 4, 2011

Uhri

Mä jouduin turoilun uhriksi. Mentiin eilen Lettipitkon kanssa Mäkelänrinteeseen tarkoituksena osallistua klo 18:45 alkavaan hydrobiciin. Oltiin pesuhuoneessa hyvissä ajoin jo klo 18:35 ja aateltiin mennä hetkeksi saunaan -> BAD IDEA!! Ensinnäkin saunassa oli kiukaan molemmin puolin hullut löylynaiset, jotka heittivät kiukkuisina kilpaa löylyä valehtelematta puolen minuutin sisään kahdeksan kuupallista. Lisäksi sen alle viiden minuutin aikana, mitä me saunassa oltiin, joku pihisti mun uimapuvun seinälokerikosta. Kirottua! Kiltti Lettis kävi ilmoittamassa asiasta uimavalvojille (koska mä en oikein voinut mennä sinne allasosastolle), jotka ilmeisesti kuuluttivat uimapukurikkomuksesta ja mä menin pukuhuoneeseen kysymään poispäin lähteviltä tyypeiltä, olisiko joku sattunut vahingossa ottamaan mun puvun siitä. Kukaan ei ees tarkistanut. Huomasin, että pari lokeroa oikealle oli toinen musta uimapuku, joten epäilen sen omistajan erehtyneen lokerosta. Ystävällisesti uimavalvoja lainasi mulle firman uimapukua, että mä pääsin jo maksamaani vesijumppaan, mutta kyllä kismitti ja kismittää vieläkin. Mulle on tänä keväänä käynyt pari kertaa uimahallissa ikään kuin tän vastakohta, kun joku on laittanut ällöttävän käytetyn peflettinsä samaan lokeroon mun uimapuvun kanssa, mutta on tää ikävämpää.

Kisut on taas meillä! Siiri selvästi muistaa olleensa meillä vastikään, koska ei vierastanut meitä yhtään ja hengailee tapojensa vastaisesti heti yleisissä tiloissa eikä sukkahyllyllä. Vielä se ei ole uskaltanut tulla tyynylle nukkumaan vaan on liikuttavasti nukkunut kuljetusboksissaan. Maisa on levitellyt karvojaan toistaiseksi vasta tietokonetuolille ja sohvan siihen päähän, jossa ihmiset ei istu, mikä sopii mulle hyvin. Jotenkin Maisa vaikuttaa olevan riehakkaampi kuin aiemmin, juoksentelee iloisesti ympäriinsä ja nuuskii ihan kaikkea. Molemmat kisut on tosi ihania!

Elämyskameli suosittelee
kisumisut

5 comments:

Anonymous said...

mä ooon shokissa, miten joku tekee jotain noin sairasta!? kuka haluaa käyttää kenenkään vanhaa uimapukua!!?? (nyt ei oteta lukuun sitä, että mä käytin naapurin vanhoja tissiliivejä ja uimapukuukin ehkä pari kertaa). etitään se varas ja pakotetaan se syömään se puku!

Lettipitko said...

Mä painin eilen Siirin kanssa! Mun mielestä kisu ei ollut lainkaan ihana, vaan hurja peto, joka rimpuili vastaan kaikin tavoin!

Kysymys: miten annat kisulle silmätipat?

vastaus: VOIMALLA!

Elämyskameli said...

Jaha täällä Lettis the Sarcasmor on taas työssään. Mun mielestä oli päinvastoin hehehassua katsella, kun Siiri juoksi ympäri kämppää, Handyman lönkötteli perässä ja Lettis kuuliaisesti Handymanin perässä tippapullo kädessään. Lopulta Handyman sai Siirin hellään syleilyyn ja tippa löysi silmänsä.

Lettipitko said...

Korjaus: Lettipitko halaili Siiriä ja Handyman miehekkäästi pudotti parantavan pisaran.

Anonymous said...

Tää oli todellinen outrage. Mä oon messissä syyllisen kurmoottamisessa!