Sunday, March 11, 2012

Kesälomamatka

Mä oon ryhtynyt jo suunnittelemaan kesälomamatkaa. Mun kesäloma on todennäköisesti elokuun loppupuolella eli 5,5 kuukauden päästä, eli on jo aikakin! Ennen kesälomaa on tulossa ainakin kaksi ulkomaanmatkaa, koska huhtikuun lopulla matkustetaan Handymanin kanssa Berliiniin kevättä katsomaan ja toukokuun puolivälissä mennään Handymanin ja Långstrumpin kanssa hälsaamaan Lettistä Tukholmaan. Tässä vaiheessa on vähän sellainen fiilis, että elokuun matkasta voisi tulla jännittävämpi ja pidempi kuin aiemmat Saksanmatkat. Haluaisin nimittäin käydä Baden-Badenissa Berliinin lisäksi ja olisihan se siistiä matkustaa Saksan lounaiskolkasta koilliseen Berliiniin. ICE-junalla, babü! Menisi vaikka Baden-Badenista Müncheniin, olisi siellä yön ja jatkaisi seuraavana päivänä Berliiniin. Upeeta.

Perjantaina jouduin töissä jo hieman epätoivon syövereihin, koska olin sijoitettuna ultraääneen ja nykyisen työpaikan ultraääni ei ole yhtään samanlaista kuin aiempien työpaikkojen ultraääni. Potilailla on eksoottisia sairauksia ja joka toisella joku elinsiirto. Alkuun todella ahdisti, kun mä en tiennyt ollenkaan, mitä niistä siirtomunuaisista ja -maksoista edes pitäisi katsoa, mutta kysymällä asia selvisi ja nyt mä oikein odotan seuraavaa ultraäänipäivää. Ultraääntä monet radiologit pitää suolakaivoksena, mutta mun mielestä se on ihan ookoo vaihtelua, kunhan se on tosiaan vaihtelua.

Elämyskameli suosittelee
etukäteissuunnittelu

1 comment:

Lettipitko said...

Exotico-tico München!