Tuesday, March 20, 2012

Pasila

Kävelin tänään Asemapäällikönkatua itään päin, kun olin menossa hammaslääkärini kanssa vesijuoksemaan. Millään mun perusreitillä ei oo enää jäätä - jopa Unelmakämpän viereistä puistoa tangeeraavat vielä pari viikkoa sitten silojäässä olleet kadunpätkät ovat sulaneet ja enää pitää harmitella vain sepeliä. Pasilassa ei kuitenkaan korkeiden talojen varjostamille kaduille suoda juuri aurinkoa, joten siellä on vielä kunnon luistinradat. Alamäkeen on ikävä kävellä, kun hiekkaa ei ole muualla kuin jään alla. Onneksi on ajorata.

Vilungin ja Lettipitkon Smurfs' Village -peliin liittyvä fb-kohkaus houkutteli mut pelaamaan smurffeja ja mä oon koukussa. Se on upea peli. Saa toteuttaa sisäistä kepulaistaan: kyntää, kylvää ja korjata (tai ei kyntää). Saa rakennella taloja ja ostaa smurffeille ihania penkkejä ja lahjoja. Ja ne smurffit on niin söpöjä! Siellä ne puuhailee niin iloisina. Se mua kyllä huolettaa, että ne painaa töitä yöt läpeensä. Ehkä mun pitää antaa niille lomaa ensi yöksi. Nyt ei voi enää jatkaa kirjoittamista, kun melonit on kypsiä!

Elämyskameli suosittelee
Smurfs' Village -peli