Friday, March 16, 2012

Bottilukijat

Bloggerilla on spämmikommenttifiltteri, jonka mä unohdan säännöllisesti tsekata. Sit huomaan puolen vuoden päästä, että sinne on mennyt joku Lettipitkon "Jee!" -kommentti jostain kesäkuulta. Pääasiassa sinne menee kuitenkin ihan oikeeta spämmiä. Esim. joku Anonymous oli kysellyt ruotsiksi, saisiko se linkittää mun blogiin. No anna mennä, älä kysele. Toinen halusi kertoa, että "Ganska trevligt inlägg. Jag snubblade precis över din blogg och ville säga att jag verkligen har njutit surfa dina blogginlägg. I varje fall jag kommer att prenumerera på ditt flöde och jag hoppas du skriver snart igen!" Hei kamaan määreellä alkaneen lauseen sanajärjestys oli väärin ja mäkin huomasin sen, toi ei todellakaan voinut olla ruotsalainen! Eilen joku Anonymous oli kommentoinut 2,5 vuotta vanhaan Eläkeläismeininkiä-postaukseen, että "Really good content and definitely helps with understanding the issue much better. My hubby and I were sent here because this particular internet site had been tweeted by a guy I had been following and I'm delighted I made it here." Siis mahtavaa että joku toivoi ymmärtävänsä kotona nollailua ja raskauden sekä synnytyksen tuskia paremmin ja koki apua mun postauksesta. Kyllä mä nyt meen visiteeraamaan sen nettisivulla ja ostan ehkä peniksenpidennysleikkauksen.

Elämyskameli suosittelee
oikeiden ihmisten kommentit

4 comments:

Pumpumkatti said...

Ei voi olla totta! Miten tyhmänä ne oikein meitä pitää? :D
Mulla ei ole vielä yhtään roskakommenttia. Miksen mä kelpaa? ;)

Elämyskameli said...

Voi sua, pitäiskö mun vinkata mun boteille sun blogista?

Anonymous said...

Ihan parhaita kommentteja! Miks noi filtteröidään? Mä haluisin keskustella noiden kanssa. Mut hyvä kun postaat parhaat tänne.

LLå

Lettipitko said...

Jee!