Wednesday, March 21, 2012

Pilateksen pilaama

Mä kävin pitkästä aikaa hydrobicissä. Edellinen kerta oli joskus marraskuussa ennen sairauslomaa. Nyt maanantain jumpan normaaliohjaaja oli saanut vatsataudin ja häntä oli korvaamassa joku Mäkelänrinteen hydrobic-ohjaajista. Jumppa oli erittäin vauhdikas ja sopivan rasittava, mutta valitettavasti myös ohjaaja oli rasittava. Mä en yhtään tykännyt sen tyylistä. Jatkuvasti huuteli sieltä, että "nyt kun vielä kahdeksan jaksat niin sitten ei tarvii tätä enää tehdä!" ja "valitettavasti nyt on vielä yksi sarja". Ärsyttävää. En mä maksanut siitä jumpasta siksi, että mä en haluaisi tehdä niitä liikkeitä! Lisäksi se tsemppasi huonosti: "Nyt kaikki tekee reippaasti, jooko". Helkutin velttoa. Viimeinen pisara oli "sitten kilpaillaan, kuka pystyy tekemään nämä viimeiset kahdeksan (vatsalihas)liikettä nopeimmin!" Pilateksessa mä oon oppinut, että liikkeitä ei kannata tehdä mahdollisimman nopeasti vaan mahdollisimman hyvin. Tää pätee oikeastaan kaikkiin elämän osa-alueisiin. Pilates on ehkä pilannut mut.

Anonymous laittoi taas kommenttia, tällä kertaa marraskuun 2010 Whodunnit-postaukseen. Anonymous halusi kertoa, että "The methods described in this post about to increase traffic at you own weblog are really nice, thanks for such fastidious paragraph." Anolla on selkeesti ongelmia kieliopin (esim. pronominien ja syntaktisten roolien) kanssa. Suosittelen opettelemaan edes sen, että predikaatti on lauseen tärkein jäsen ja sen muoto kertoo enemmän kuin kymmenen määrettä.

Elämyskameli suosittelee
reippaat, tsemppaavat jumppaohjaajat

2 comments:

Pumpumkatti said...

Mä en kyl tajuu alkuunkaan, mitä toi halus sanoa tolla kommentilla...

Ootko sä tehnyt jotain, kun täältä puuttuu se ruksi Tilaa kommentit sähköpostitse? jonka mä kyllä puolet ajasta unohdan ruksata, kun se peijakas ei ole defaulttina valittuna, mur!

Elämyskameli said...

En mä oo mitään tehnyt. Täytyy penkoa asetuksia.