Sunday, June 10, 2012

Keittopettymys

Mä oon niin paljon kohkannut siskonmakkarakeiton ylivertaisesta herkullisuudesta, että mun oli pakko uskaltautua tekemään sitä itse. Lohikeittokin on melkein parempaa itse tehtynä kuin muualla. Valitettavasti siskonsopasta ei tullut samanlaista kotiklassikkoa. Itse soppa oli ihan hyvää, mutta makkarat sisältä ihan liian suolaisia. Todella omituista. No onneksi soppa jäi ravinteliherkuksi.

Siskosta tuli mieleen Pikkusiskon sitkeä duuni tuplamaisteriksi. Tyyppi on nyt YTM&OTM ja aikuisten työssä. Mä ihan pakahdun ylpeydestä. Upee tyttönen, onnea!

Mulla oli töissä yllättävän raskas viikko. Perjantai oli niin kamala päivä, etten sitten terkkarityön muista yhtä tuskallista työpäivää kokeneeni. Potilaita oli kamalasti (noin 60), työolosuhteet eivät toimineet ja meininki oli muutenkin ihan kaoottinen. Potilaat olivat toki vielä huonolla tuulella, kun kaaoksen vuoksi aikataulu ei pitänyt ollenkaan. No onneksi tällä erää ultraäänisijoitusta on jäljellä enää 11 päivää. Kun ensi viikon viisi työpäivää jaksaa, niin kesäkuun kahtena viimeisenä viikkona töitä onkin päivystysten ja juhlapyhien vuoksi enää tiistaista torstaihin.

Elämyskameli suosittelee
Soul Kitchenin siskonmakkarakeitto

No comments: