Monday, June 18, 2012

Pikkusisko

Airi sai pikkusiskon. Se on sen kaima, mutta uudempi ja pienempi. Mä en tarvii hillittömän suurta näyttöä, koska käytän tietokonetta lähinnä fb:n selailuun ja blogin päivitykseen sekä kerran vuodessa pienimuotoisen presentaation tekemiseen. Sen sijaan koneen on syytä olla pieni ja kevyt, koska blogia pitää päivittää ulkomaillakin. Vanha sotaratsu on jo uupunut - tuuletin pärisee, nivelet natisee ja akku toivoo latausta jopa pari kertaa päivässä. Sydäntä lämmittää, että vanhakaan Airi ei kuitenkaan vielä jouda viimeiseen lepopaikkaansa vaan saa uuden kodin Handymanin työpaikkanörtin luota. Siellä sillä leikitään!

Mä join eilen kahvia. Työkaveri oli sitä mieltä, että olisi syytä aloittaa, suositteli maidon kera. Viimeksihän mä treenasin kahvinjuontia valmistumisen jälkeen 2006, jolloin kolmen viikon ajan mä join kahvia töissä päivittäin, mutta kun se ei lupauksista huolimatta muuttunut hyvänmakuiseksi, uuvuin ja jätin leikin kesken. Nyt mulle on viimeisimmän vuoden aikana alkanut tulla epäpuhtaita ajatuksia kahvista. Lähinnä mua kiinnostaisi tykätä café au lait'sta, koska se tarjoilusammio on niin kaunis. Mun eilen juoma kahvidrinkki oli kaksi osaa liikelaitoksen standardipaahtoa (ehkä Juhla Mokka?) sekoitettuna yhteen osaan ykkösmaitoa. Se ei ollut mitenkään mahdottoman pahaa ja siitä jäi hyvä maku suuhun. Mä en todellakaan ala kahvia suuremmin harrastaa ja haluan jatkossakin päivystää ja muutenkin elää ilman merkittäviä kofeiinimääriä, mutta voisihan sitä joskus hullutella tilaamalla sen oleen.

Rexona on päättänyt mainostaa itseään typerällä naiset ovat vahvoja - he eivät ole vahvoja - he ovat vahvoja -lööperillä. Pöllö mainos huomioiden oikein harmittaa, kun olin ostanut uimasaippuaksi Rexonan uutuutta (minttu ja teepuu). Semmoista surkeaa mainontaa kun ei mielellään tukisi. Yllättäen kuitenkin saippua oli aika vinkeää. Se jotenkin oudosti teki ihosta todella viileän tuntuista ja jopa vähän kihelmöivää. Tuoksusta ja kihelmöinnistä tuli sellainen olo kuin olisi peseytynyt hammastahnalla. Jotenkin hassun kiva olo. Muutenkin tietty päivystyksen jälkeisen aamu-uinnin jälkeen olo on varsin hyvä oli sitten ostanut mitä saippuaa hyvänsä.

Elämyskameli suosittelee
vinkeät kokemukset

1 comment:

Pyry said...

Pisto sydämessä: nyt tuli tilattua bloggaajalle i7/8Gt-malli. No, onpahan enemmän elinkaarta (ellei akku hyydy taas ekana)!