Saturday, September 20, 2008

Husqvarna

Husqvarna pelasi eilen kuin David Beckham, Wanhan Ystävän miltei tuhoama vaippa valmistui silmänräpäyksessä. Tänään kun sitten aloitin ihan uutta vaippaa, tulikin tenkkapoo (tänka på?) kun ei millään meinannut onnistua kahden ohuen muovikankaan yhdistäminen. Käänsin ja väänsin jokaista nappulaa, mitään ei tapahtunut. En kuitenkaan kehdannut mennä valittamaan kauppaan, kun olisin kuitenkin saanut samat ohjeet kuin mitä ohjekirjassakin oli (joita olin jo useaan otteeseen yrittänyt, toim. huom.). Viimeinen juttu, jota päätin yrittää, sitten toikin toivotun tuloksen ja vaippoja on valmistunut sen jälkeen jo kolme. Mä oon siis melkein-sertifioitu ompelukoneen korjaaja. Tai ei se ollut rikki. Ompelukoneen tuunaaja. Voisin antaa itselleni sertifikaatin ja sit olisinkin täysin sertifioitu!

Handyman pesi meidän siintyneen lehmäsuihkuverhon kloriitilla koneessa. Nyt koko kämppä tuoksuu ihan uimahallille. Mutta kuten Handyman riemuitsee: "ei tarvii kastua!" Eipä oo enää lehmä siintynyt vaan vitivalkoinen jälleen! Paitsi siis tosiaan itse lehmä, joka on edelleen musta.

Taas oli Handymanin äidillä vähän huoltotoimenpiteitä, kun piti vaihtaa lamppu. Käytiin tänään siellä. En muista, koska olisi viimeksi ollut sellainen viikonloppu, että me ei oltaisi tehty jotain huoltotoimenpiteitä jonkun kaverin / sukulaisen luona. (Tai siis Handyman olisi tehnyt ja minä hengannut ovikoristeena.) Toivon, että niitä korjaustarpeita on jatkossakin, se on nimittäin hauskaa ajella ympäri pääkaupunkiseutua ja nähdä tuttuja. Muuten tulee niin älyttömän harvoin nähtyä ketään.

Pitäisikin järjestää varmaan jotkut juhlat, että tulisi nähtyä kavereita. Ehkä pikkujoulut yläkerrassa! Varmaan joskus marraskuussa. Kiinnostaisikohan ketään?

7 comments:

homis said...

Onhan keski-ikäisten diailtamat sovittuna jo jonnekin hamaan tulevaisuuteen... Silloin seniilien tekohampaat kolisevat niin että heikompia (lue Handyman)hirvittää :)

Elämyskameli said...

Itse asiassa kolina hirvittää mua paljon enemmän kuin Handymania. Se on ihan intopinkeenä suunnittelemassa esitystä, mua mietityttää että kuinka mä jaksan katsoa edes ne meidän lomakuvat. Mä oon aina ollut hirveän huono katsomaan toisten ihmisten valokuvia (ellei oo vauva- tai eläinkuvia) ja nyt jos niistä on tehty kokonaiset iltamat, niin pelkään jo etukäteen.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kameli - oo iloinen ettet tunne legendaarisia Lindrooseja, niiden lomakuvamaratonit on elämää suurempia! Ja pidempiä!

Mutta mitä tulee bileisiin, niin kiinnostaisi!

Elämyskameli said...

Kuka kumma on dellannut kommenttinsa?

Lettipitko said...

Pikkujoulut kiinnostaa!

Anonymous said...

Mä delasin kun tein jonku weirdo typon. Laitoin siis saman sit heti immediately ilman sitä typoa. En tietty tienny että siihen jää tollainen päläri-ilmoitus.