Friday, November 6, 2009

Rusi

Nyt on saatu Kamelikin hiljaiseksi. Handyman oli sitten kuitenkin eilen tilannut itselleen rillit (kuulemma vielä Lettipitkon suosittelemat) ja koska on varastovahvuuksinen kaveri, sai ne jo tänään käyttöönsä. Se näyttää ihan viidesluokkalaiselta pikkuvanhalta nörtiltä JA isältään JA nuorelta Alpo Rusilta yhtä aikaa. Lisäksi mun mielestä ne jotenkin korostaa Handymanin kookkaahkoa kupolia niin, että se näyttää isopäältä. Erityisesti mua hämmentää se, että se näyttää todella ihan isältään, koska normaalisti se on ihan äitinsä näköinen. Tarvitaan vain kekkoslasit ja Handyman, komea nuori 27-vuotias kolli, saadaan näyttämään kuusikymppiseltä virkamieheltä. No ehkä mä totun.

Mä tykkään syksystä ja talvesta. Mutta mä en tykkää liukkaudesta. Kestän vielä sohjonkin, vaikka mun lahkeet kastuu ja viluilen töissä tämän vuoksi, mutta liukkaus on liikaa. Siitä mä suutun. Mä oon tunnetusti aika kömpelö ja sitten kun pitäisi kävellä esim. töihin, niin liukkaus pakottaa töpöttämään. Kaikki aika menee siihen töpöttämiseen. Ja sit pitää lähteä töihin aiemmin ja herätä aiemmin ja mennä aiemmin nukkumaan. Jossain vaiheessa tää aiemmin nukkumaan -idea ei enää toimi, kun nytkin mä meen jo 21:30-22:00. Ehkä ois parasta jäädä vaan sinne töihin. Mullehan olisi siellä petikin, ihan omassa tutkimushuoneessa vieläpä.

4 comments:

Anonymous said...

Kuvatodisteita!!

Anonymous said...

Ja saanks mä parannella niitä liimaamalla niihin strasseja?!

Elämyskameli said...

Strassit vois tehdä niistä vähän miehekkäämmät, koska niissä on aika pävemäiset kullanväriset saranat vahvikkeineen.

Anonymous said...

Miehekkyysfaktorin takaa mustat strassit!