Saturday, October 29, 2011

Unelmahäät

Mun naimisiinmeno oli melko karu kokemus. Kummelista karanneen oloinen mies kävi lyhyen vihkikaavan läpi voimakkaan nasaalisella äänellä, mä hihitin ja Handyman vastasi hänelle esitettyyn kysymykseen "juu-u". Seremonia kesti kolme minuuttia. Vihkimisen jälkeen juotiin todistajien (Katjn ja Homis) kanssa lasillinen vadelmamehuun sekoitettua skumppaa, vietiin Katjn takaisin töihin ja mentiin poikien kanssa Mäkkiin. Sen jälkeen Handyman ja Homis meni Verkkokauppa.comiin ja mä hieman hermostuneena ja hiprakassa Citymarketiin ostamaan muovisen rekan. Joskus mä mietin, millaiset häät mä olisin järjestänyt, jos olisin järjestänyt perinteiset häät. Valkoista pukua mä en olisi laittanut, mutta tanssia olisi ollut. Häävalssina olisi ollut tämä (ei M&T-versiona), ruokana olisi ollut lohta ja sijaintina joku keskeinen ravintola. Jos olisin heittäytynyt oikein hillittömäksi ja mennyt kirkossa naimisiin, olisin marssinut alttarille tämän tahdissa. Häät olisivat toivottavasti olleet mukavat, mitään ohjelmaa tanssin lisäksi ei olisi ollut. Häättömässä naimisiinmenossa mua suoranaisesti harmittaa vain yksi asia: se, ettei Isi pitänyt puhetta. Mä oisin halunnut kuulla sen. Muuten ei oikeastaan harmita. Turhia olisin stressannut bileistä, jotka olisivat kuitenkin olleet melko kiusalliset kaikille.

Tänään on Handymanin ja Långstrumpin yhteissynttärit. Ekonomibileet parhaasta päästä. Eventtiä kuvaa mun mielestä parhaiten Pet Shop Boysin Opportunities: I've got the brains, you've got the looks - let's make lots of money. Mä en vaan tiiä, kumpi on kumpi. Bileistä tulee varmasti unohtumattomat, kun Handymanin teinit ja Långstrumpin konsultit kohtaa. Mä toivon West Side Story -tyyppistä sormiennapsuttelutanssikohtausta PSB:n tahtiin.

Elämyskameli suosittelee
wedding planning

3 comments:

Pumpumkatti said...

I've got the hair!
Muista kamera ;)

Elämyskameli said...

Kamera on mukana, samoin teippi koristeiden kiinnitykseen, ajokengät sekä jätesäkkejä roskiksiksi. Vain oleellisimmat lienevät unohtuneet.

hanna said...

tack, oli ihanat juhlat!!!