Wednesday, November 2, 2011

Päivystys

Mun ensimmäinen päivystys oli eilen ja se oli menestys. Alkuun oli todella hiljaista, mutta noin tunti ennen päivystysajan loppua tuli varsin dramaattinen ja monimutkainen potilas. Itseluottamus nousi pystysuoraan, kun mä selvisin siitä ja vieläpä hyvin! Kysyin vähän kaverilta apua, mikä ei mun mielestä vähennä saavutuksen merkitystä lainkaan - aionhan mä vielä erikoistuneenakin kysyä apua. Nyt seuraava päivystys jännittää paljon vähemmän. Tuunhan mä vielä munaamaan lukemattomia kertoja ja olemaan muutenkin poikkeuksellisen kyvytön, mutta onhan se kiva että eka kerta meni kuitenkin kohtuullisen hyvin. Ja lisääntynyt itsetunto tuleekin nyt tarpeeseen, kun mulla on kehityskeskustelu tai joku semmoinen noin minuutin päästä.

1 comment:

Pyry said...

Munausten maailma odottaa!