Wednesday, November 16, 2011

Nappi

Olin eilen ruuhkaisessa bussissa, jonne pakkautui Kauniaisissa niin paljon teinejä, ettei miltei ulos päässyt. Teinit eivät myöskään tehneet minkäänlaista elettä väistääkseen, vaikka mutisin tavalliseen tapaan anteeksia. Olin ulospyrkyjoukon kärjessä ja rynnin takakäytävältä keskisillalle niin päättäväisesti, että tunsin pienen nykäyksen. Luulin, että heijastimeni oli tarttunut johonkin ja nykäisin takaisin. Ulos päästyäni huomasin, että nuorison edustaja juoksee mun perässä ja yrittää saada muhun kontaktia Nerdistin yli. Teinin nappikuulokkeet olivat tarttuneet mun takin nappiin. Olin jopa hieman pahoillani, kun bussi jätti teinin kylmästi pysäkille kuulokkeidensa kanssa. Noh, toivottavasti oppii väistämään.

Mun jumppakerho muuttui jopa aiempaa hauskemmaksi, kun Långstrump liittyi mukaan! Långstrump on toki kovempi muija kuin mä, joten se enemmän bodaa ja jättänee tyttöjumpat mulle, mutta mukavaa on silti olla saman liikuntakeskuksen jäsen. Voi koordinoida liikunta-ajat ja infrapunasaunoa yhdessä.

Elämyskameli suosittelee
vetoketjutakki

No comments: