Thursday, November 3, 2011

Juhlat

Lauantaina juhlittiin Handymanin ja Långstrumpin synttäreitä. Juhlat olivat mukavat, joskin mä huomasin, ettei oo ehkä ihan kaikkein hauskinta olla ainoa selväpäinen kosteissa juhlissa. Mulle jäi kaikkein tylsimmät tehtävät kuten lasinpohjien tyhjentäminen vessaan (siellä ei ollut keittiössä lavuaaria!), oksennusten siivoaminen ja yleinen kuivistelu. Oli mullakin kuitenkin hauskaa, koska paikalla oli niin paljon hyviä tyyppejä. Kiitos kaikille juhlijoille!

Mä kävin tosiaan eilen jonkinlaisessa kehityskeskustelussa professorin luona. Professori on siis mun pomo (hyväksyy lomat ym), mut on käytännössä eri paikassa fyysisesti kuin mä enkä mä ollut ikinä ees tavannut sitä aiemmin. Nyt sovittiin mun siirtymisestä Meilahteen, joka tapahtuu siis maaliskuun alusta. Mun nykyinen työpaikka on oikein kiva, mutta kyllä mä sitä Meikkua odotan jo työmatkojenkin kohtuullistumisen vuoksi. Yötyöt ei riemastuta, mutta pakkohan niitäkin on jonkun tehdä ja saahan niistä onneksi sitten edes jotain korvausta. Onkin alkanut jo ärsyttää se, että Handyman saa mua parempaa palkkaa.

Elämyskameli suosittelee
keski-ikäisten niukka-alkoholiset juhlat

No comments: