Monday, April 9, 2012

Saksankielinen tunnustus!

Pumpumkatti antoi mulle Liebster Blog (lemppariblogi) -tunnustuksen! Jummijammi, kiitos. Tähän pitäisi kai laittaa sen tunnustuksen banneri, mutta en mä osaa. Teidän pitää vain uskoa (tai mennä katsomaan se Pumpumkatin sivuilta). Mun pitäisi se kuulemma jakaa viidelle muulle blogille, mutta ainoa ei-salattu alle 200 lukijan blogi, jota mä seuraan, on juurikin Pumppis. En siis laita tunnustusta eteenpäin kellekään, mutta kiitän lämpimästi ja punastelen.

Nilkka on paljon parempi, hurraa! Se tuntuu enää vain nilkkaa ylös-alas tai sisään-ulos väännellessä. Kävellessä ei ole kipua ollenkaan, jos nilkan jännittää liikkumattomaksi. Tänään en ole enää edes ilmalastaa käyttänyt. Vielä se on vähän turvoksissa FTA-ligamentin (etummainen ulkokehräsen ja telaluun välinen nivelside) kohdalta, mutta mä oon tosi iloinen, että jalka on miltei kunnossa. En ehkä kävele töihin vielä huomenna, mutta huomisen päivystys ei onneksi ole uhattuna. Kiitos tsempistä ja erityisterkut vammaserkulleni Stalkkerille!

Meillä on ollut Issi- ja Nuuti-kisut hoidossa perjantaista lähtien. Tänään ne lähtee jo pois, kuinka haikeaa. Ne on niin hellyyttäviä. Molemmat tulevat sohvalla viereen/syliin kyhnytettäväksi ja keittiössä hengaillessa ne puskee nilkkoihin koko ajan. Liikkistä! Ne vähän pelkää vieraita, mutta meidän kavereita ne oli heti perjantaista lähtien. Handyman ja Issi ovat kuin kaksi marjaa - molemmat aivastelevat leppäallergiaansa (tai ehkä ne ovat allergisia toisilleen?). Sekin on söpöä.

Elämyskameli suosittelee
kisuliinit, nyyh

No comments: