Thursday, April 15, 2010

Pitahaya!

Viime vuonna mä kohkasin pitahaya-appelsiinilimsasta. Se oli tohkeilun hyvää. Suruhan siitä tuli, kun se oli vain joku kolmen kuukauden tempaus ja loppui sitten lyhyeen, kun nimikkoleffakin kai floppasi. Nyt Hartwall on kuullut mun toiveen, kun ne on alkaneet valmistaa pitahaya light -jaffaa. Sen nettisivulla ne kertoo sen olevan varsin toivottu, sillä "maku on vuoden 2009 supersuosittu kausituote Kielletty hedelmä". No toden totta! Yhtä hyvää kuin viime vuonna ja oikeesti siis todella maukasta. Mikäli muistan oikein, myös supersuosittu Långstrump piti siitä.

Mä olin tänään koulutuksessa, jossa hämmästyttävän normaalin oloiset psykiatrit kertoivat tylsistä taudeistaan. Lisäksi vähintään Helsingin tylsin mies (lääkäri, tietysti) kertoi pitkän jollotuksen siitä, kuinka monta verensokerimittariliuskaa nyt minkäkinlainen diabeetikko saa viikossa ja kuinka moneen eri menoon meillä on nyt erilaisia vaippoja tarjolla kuntalaisille jakaa (kuitenkin maksimissaan 5 kpl/vrk). Sit se yritti koko ajan selitellä vähintään yhtä paljon itselleen kuin muille, että "kyllä nää asiat on lääkärinkin hyvä tietää!" Jeshush. Onneksi mä olin varautunut snooze festiin ottamalla neulomistavarat, iPhonen ja kirjan mukaan.

Elämyskameli suosittelee
Jaffa Pitahaya Light

1 comment:

Anonymous said...

:D toi verensokeriliuskamies räjäytti pankin siinä määrin et on pakko kommentoida vaikka mobiililla päätelaitteella oonkin!

Ja voin samalla vahvistaa medioissa pyörineen tiedon, että todellakin tykkään pitahaya-limusta. Ostin sitä just ja mietin et jotenki tutun makusta, mut hey daa sehän oliki se kielletty hedelmä! Siis se limu, ei mikään proverbiaalinen kielletty hedelmä.