Thursday, April 8, 2010

Pääsiäisloma

Niin on vain nyt pääsiäislomakin ohi. Mä oon tietysti murehtinut loman loppumista jo pitkäperjantaista lähtien tapani mukaan, mutta aina se silti yllättää. Loma oli mukava ja rentouttava. Tänään mä oon uinut ja syönyt Hakaniemen soppakeittiössä. Vähän teki mieli mennä töihin, kun tietää, että huomiselle siellä on takuulla mehevä tukku reseptejä ja monia kiperiä kysymyksiä ("Tää haluaa tulla vastaanotolle tutkituttamaan korvansa ja sulla on ensimmäinen vapaa aika vasta 3.5. Mitäs nyt tehdään?"). En kuitenkaan mennyt, koska oli parempaakin tekemistä (lomapäivä).

Mä kerroin jo aiemmin Erholungspark Marzahnista. Nyt pitää laittaa siitä muutama kuva todisteeksi:
Tässäpä näkymä heti portin sisäpuolella. Vähän jo kukkasiakin kukki!

Balinesischer Gartenissa oli paljon orkideoja ja aika kuuma ja kosteaa

Hymyileviä villisikoja leikkipaikan vieressä

Kaikki suihkulähteet oli aneemisia, mutta se kuuluu kommunismiin

Elämyskameli suosittelee
Facebook-ryhmä Ei menny niinku Strömsössä

5 comments:

Polaah said...

Ihania villisikoja-mitälie!

Onks Långstrump jossain nettipimennossa ku ei näy eikä varsinkaan kuulu??

Elämyskameli said...

Joo se on Latituden mukaan Porissa tai jossain muussa yhtä hotissa mestassa. Ja tosiaan ne villisiat oli ihqliikkixii!

Rami Lindström said...

Onks tää facebook-ryhmä-suositus osotettu mulle kenties? :P

Elämyskameli said...

Joo kyllä sun remppa kuuluu ehdottomasti Strömsö-ryhmään.

Anonymous said...

Joo, mä olin Porissa & sen lähiseuduilla ja hotellin verkko bugas ja en jaksanu taistella asian kanssa. Mut aika nopeesti poissaolo huomattiin! :D