Thursday, May 19, 2011

Yhden uutisen maa

Suomessa voi olla pinnalla vain yksi uutinen kerrallaan. Ensin oli vaalit, sitten oli persuvenklaus, sitten oli ilmaveivi, sitten MM-voitto ja nyt muutaman nuoren miehen alkoholinkäyttö. Mulle oli aika yhdentekevää, mikä maa ne jäkiskisat voitti, mutta onhan se tietysti kivaa, että se on joidenkin mielestä mukavaa. Tää alkoholikeskustelu on mun mielestä yhtä yhdentekevää kuin koko kisat muutenkin. Känniördäys on mun mielestä ärsyttävää, mutta julkisuuden henkilöiden känniördäys ei eroa mun mielestä mitenkään kenenkään muun känniördäyksestä. Ihan vapaasti. Mä oon jo niin aikuinen, ettei mun tarvii stressata tästä asiasta. Lähinnä se häiritsee mua fb:ssä. Toivottavasti kohta tulee jo uusi uutinen, ettei tarvitse enää kauhean kauaa katsella fb:ssä mietintöjä puolesta ja vastaan.

Järkyttävää - Linnanmäen Ukko oli jumiutunut! Sen pitäisi avautua viikon päästä. Toivottavasti ongelmat saadaan hoidettua, että pääsee katsomaan sen viuhumista pian.

Elämyskameli suosittelee
uudet uutiset

3 comments:

Anonymous said...

jos ei käy fb:ssä, ei tartte lukee kommenttejakaan. tää on ilmainen vinkki.

Elämyskameli said...

Lämmin kiitos vinkistä! Se on totisesti hintansa arvoinen. (Fb on liian viihdyttävä, ei pysty lopettaan).

hanna said...

joo, samoilla linjoilla ton jääkiekon suhteen. Mutta - aattele jos oisit ollu Ukon kyydissä kun se pysähty. kammoa!