Tuesday, May 31, 2011

Karaktääriä

Mä tutustuin tänään kahteen uuteen ilahduttavaan Uimastadion-ilmiöön. Aiempiahan on esim. Hullu Hattara ja se kummallinen nainen, joka tuli kesken mun suihkun pesemään alapäätään sinne mun suihkuun. Tänään mä tapasin naisen, joka on nainen, joka on a) nimeltään Riitta, b) pöllinyt Riitan vesijuoksuvyön tai c) jostain random syystä kirjoittanut vesivyöhönsä "Riitta" (mikään näistä vaihtoehdoista ei ole muita todennäköisempi). Riitta urheili vesijuoksemalla noin metrin etäisyydellä reunasta eli sillä tavalla hankalasti, ettei häntä oikein pystynyt vasemmalta ohittamaan vastaantulijoita häiritsemättä eikä toisaalta oikealtakaan mahtunut ohittamaan. Riitta myös kulki hitaammin kuin aika Pirkko Salon latinantunnilla, joten ohittaminen oli jopa viuhtojalle tarpeellista. Pahaksi onneksi Riitta ei pitänyt siitä, että hänet ohitettiin vaan hän määki "Älä tuu päälle! Sun vesijuoksuvyön nauha melkein koski muhun!". Mä toki pahoittelin ja arvasin ehdottaa, että josko Riitta voisi siirtyä hieman lähemmäs reunaa, jolloin Riitta sai jonkinlaisen hepulikohtauksen ja kiljui maksaneensa veroja niin paljon, että voisi oikeastaan pakottaa meidät kaikki muut pois sieltä altaasta. Mä olin aika onnellinen siitä, ettei Riitta kuitenkaan pakottanut meitä sieltä pois, koska mun bodaus oli kesken. Riitta sattui pahaksi onneksi myös suihkuun mun viereen ja hupsutteli esim. heittämällä mun saippua- ja sampoopullot lattialle. Riitalla oli varmaan känkkäränkkäpäivä.

Toinen hurmaava Stadikka-tuttavuus oli keski-ikäinen nainen, jonka mä tapasin pukkarissa. Olin lähdössä jo pois ja istuin siinä avonaisen kaappini (U12) edessä rasvaamassa jalkojani, kun parin kaapin päähän tuli nainen, joka alkoi siinä riisua normaaliin tapaan. Vähän kyllä nostin kulmakarvojani, kun se nainen otti mun kaapin lukosta mun viiskytsenttisen ja laittoi sen taskuunsa. Sanoin, että hei sori se oli mun, johon nainen sanoi: "Mut sähän oot jo lähdössä". Mä olisin jotenkin ymmärtänyt tän, jos sillä ois ollut puute viiskytsenttisestä, mutta kun se oli jo laittanut omaan kaappiinsa oman kolikkonsa ja mun kolikon se laittoi taskuunsa. Antoi sen sitten kyllä takaisin, kun mä pyysin.

Elämyskameli suosittelee
autiolla saarella harrastettavat yksilölajit

6 comments:

hanna said...

riitta vaikuttaa aika paskalta. hukutetaan se ke - sun vesijuoksuvyön nauhalla!

Polaah said...

Ootko sä ihan varma että et oo vahingossa eksynyt johonkin toisenlaiseen mestaan, kuten psykiatrisen osaston allas-osastolle...?

Ja hei, ehkä Riitta luuli, et vyöhön pitää laittaa oma nimi, koska sullakin lukee.

HeliX said...

Mä ajattelin tulla tekemään pari kysymystä, mut Polaah ehti ensin. Tsiisus. Mä olisin varmasti vetänyt Riittaa turpaan ja saanut porttarin koko paikkaan.

Elämyskameli said...

Ehkä kävikin niin, että mä kävelin pikkuisen liian pitkään ja jouduin Auroran pihalle suihkulähteeseen uimaan.

Itse asiassa Riittaa taisi eniten harmittaa se, etten mä osannut ottaa sen kiukuttelua kauhean tosissani vaan mua vain nauratti.

Långstrump said...

:D mäki tuun joku pv sinne Auroran suihkulähteeseen, kuulostaa mestalta paikalta! En osaa päättää kuka on kreisein: Hullu Hattara (pelkkä nimi on naurattanu mua jo monta päivää), alapäänpesijä vai Riitta.

Polaah said...

Mä oon vähän pettynyt, kun Auroran suihkulähde ei näyttänyt todellisia karvojaan tänään!

Mut märältä koiralta siellä kyllä haisi!